Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 12:54


MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

adamplock

Nowicjusz

  • Posty: 19
  • Rejestracja: 27 sie 2012, 15:04
  • Online: 23h 38m
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Mazowieckie

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post20 cze 2013, 16:03

Szkoda, że to aluminium nie jest matowe, wtedy byłoby idealnie Imo
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post20 cze 2013, 17:01

Fakt, jest półmat. Ale i tak wymiata ...
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post21 cze 2013, 07:15

Arek_VI pisze:Szybkimi krokami zbliża się montaż układu hamulcowego by Brembo z Porsche 986 więc postanowiłem rozpocząć modzenie od korków wlewu oleju i płynu chłodzącego made by Porsche co by wejść w klimat :D :

Widzę że przywiązujesz ogromne znaczenie do detali :bigok: ogromny szacun za to :pub: , z ciekawością czekam na dalsze wieści w temacie hebli :food:
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post21 cze 2013, 07:19

Sliczne koreczki ;) czy mi sie wydaje czy myjesz silnik ?
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post21 cze 2013, 07:36

Tak silnik po umyciu.
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post21 cze 2013, 11:48

Sam go myles czy zleciles, parowo ?
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post21 cze 2013, 12:11

Po co zlecać ?
Popsikałem środkiem firmy Tenzi (zrobiłem roztwór) a potem lekkim strumieniem z Karchera umyłem. Dwa razy w roku robię takie spa silnikowi.
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post10 sie 2013, 10:57

To kiedy ruszasz z modami PLA, LA i SA ?
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post11 sie 2013, 20:08

Teraz mam budowę domu na głowie więc mody czekają. W najbliższym czasie:

1. Sterownik czujników ciśnienia powietrza w kołach.
2. Hamulce z Porsche Boxstera (czekają na montaż).
3. Panel klimatyzacji z webasto z Golfa VII.

Wszytko czeka na montaż. Potem reszta.
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post11 sie 2013, 23:04

Ten pomiar cisnienia mnie interesuje TPMS II. Modul od passka ma chyba cztery piny can low, can high, uziemienie i 4tego nie znam, czy tak to jest ?
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post31 sie 2013, 08:00

Arek_VI pisze:Cierpliwości. Jutro odbieram samochód od lakiernika i sprawdzę klucz.

Co sie stalo ze od lakiernika odbierasz ?
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post31 sie 2013, 14:14

Nic się nie stało. Dorobiłem się odprysków na zderzakach a ponieważ otwory w przednim i tylnym zderzaku na PLA 2.0 wymagają malowania krawędzi to postanowiłem polakierować zderzaki w całości :)
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post29 wrz 2013, 21:44

Po dłuższym czasie zbierania części oraz przygotowań Golf VI otrzymał nowy zestaw hamulcowy:

1. Zmiana tarcz z 288 mm na 312 mm.
2. Zaciski czterotłoczkowe by Brembo z Porsche Boxster 986 wraz z przewodami hamulcowymi w oplocie stalowym.
3. Osłony przeciwkurzowe z Audi RS3.
4. Deflektory powietrza z Audi TT/RS3.

Efekt - piorunujący :D Czuję, że samochód posiada hamulce a ponadto efekt wizualny super 8-)

Parę fotek:

Osłona z Audi RS3:
Potrzeba była rzeźba (co widać na zdjęciu), gdyż jest ona stosowana wraz z tarczami 370 mm. Założyłem ją, gdyż współpracuje z deflektorem a ponadto bardzo ładnie "wypełnia" wnętrze felgi. Efekt niesamowity :)

Obrazek

Deflektor z Audi TT/RS3 oraz adapter mocujący zacisk hamulcowy z Porsche:

Obrazek

Obrazek

Klocki hamulcowe założone i układ odpowietrzony:

Obrazek

Efekt końcowy:

Obrazek

Obrazek

Ponadto zamontowałem dystanse 12 mm Eibach Pro-Spacer ponieważ wymagał tego rozmiar zacisku z Porsche. Luka pomiędzy zaciskiem a krawędzią wewnętrzną felgi 18 '' wynosiła ok 2 mm. Nie chcąc mieć problemów jak i z chęci użytkowania zimą felg 16 '' założyłem dystanse - co wpłynęło bardzo korzystnie na look samochodu.
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post29 wrz 2013, 22:20

Wygląda bardzo ładnie, gratulacje nowego moda:) nareszcie ruszasz z grubsze modernizacje.
Czy faktycznie auto tak wysoko ci siedzi czy jeszcze miałeś podparty na podnośniku lekko ?
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post29 wrz 2013, 22:28

Siedzi tak standardowo na zawieszeniu DCC z GTI, tak samo jak np. u kolegi bartheza:

Obrazek

Bardzo mnie to cieszy bo drogi we Wrocławiu fatalne są.
Offline

mayak

Nowicjusz

  • Posty: 8
  • Rejestracja: 27 cze 2013, 14:23
  • Online: 12h 3m 52s

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post30 wrz 2013, 09:06

ten adapter mocujący zacisk hamulcowy z Porsche - to własna robota?
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post30 wrz 2013, 09:11

Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post30 wrz 2013, 20:18

Jak widać przeszczep świńskich organów ;) się przyjął i nie został odrzucony - gratuluje udanej operacji bo efekt wizualny naprawdę cieszy oko :pub:
Czy ta zmiana hebli związana jest z podniesieniem mocy? :food:
Jeżeli miałeś okazję pohamować hamulcami z CAVD, to jak byś je porównał to tych Twoich prosiakowatych?
My TSI
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post30 wrz 2013, 20:39

Dziękuję za dobre słowo.
Takie jak w CAVD hamulce mam w Tiguanie więc jakieś porównanie mam. Po "przeszczepie" przede wszystkim ma się wrażenie , że w pedale hamulca jest "moc". Takie ciekawe wrażenie, że każde uruchomienie hamowania spowoduje natychmiastowe i baaardzo skuteczne zatrzymanie samochodu. Na pewno skróciła się znacznie droga hamowania. Dla przykładu podam, iż normalnie wożę w bagażniku dosyć ciężką torbę narzędziową, którą nigdy nie mocowałem pod siatką. Teraz będę to robił bo przy jednym mocniejszym hamowaniu torba pofrunęła pod przednie siedzenia (tylne miałem akurat złożone).
Nie miałem jeszcze okazji ekstremalnie rozgrzać układu ale z teorii wynika, iż fading powinien praktycznie pójść w zapomnienie.
Dla mnie jako amatorskiego użytkownika najfajniejsze wrażenie są jednak wizualne. :)
Offline

jarekbarcaaa

Gadatliwy

  • Posty: 298
  • Rejestracja: 22 lis 2012, 21:00
  • Online: 6d 17h 45m 56s
  • Pochwały: 8
  • Auto: golf 6
  • Silnik: 1.4 tsi 122 km
  • Lokalizacja: rybnik

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post30 wrz 2013, 21:21

co to za szczotki w tych nadkolach masz?
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post30 wrz 2013, 21:23

jarekbarcaaa pisze:co to za szczotki w tych nadkolach masz?
te szczotki to część pakietu przeciw gryzoniom...
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

jarekbarcaaa

Gadatliwy

  • Posty: 298
  • Rejestracja: 22 lis 2012, 21:00
  • Online: 6d 17h 45m 56s
  • Pochwały: 8
  • Auto: golf 6
  • Silnik: 1.4 tsi 122 km
  • Lokalizacja: rybnik

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post30 wrz 2013, 21:46

przeciez kuna i tak przez to przejdzie wiec nie rozumiem...
Offline
Awatar użytkownika

Baster

VIP

  • Posty: 1228
  • Rejestracja: 07 kwie 2013, 14:15
  • Lokalizacja: RIMBO SZWECJA
  • Online: 90d 14h 52s
  • Pochwały: 19
  • Auto: VW Golf 6 +TOUAREG
  • Silnik: 2.0 CBB GTD + 4.2 V8
  • Lokalizacja: SZWECJA

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post30 wrz 2013, 21:53

Tak szczeze to wszystko przejdzie jak chce. Tylko wiewiórki nie lubią tych szczotek.
Baster
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post30 wrz 2013, 21:54

Po opuszczeniu samochodu luka między szczotkami bardzo się zmniejsza. Kuna nie przejdzie. Wiem to bardzo dobrze bo wcześniej miejscowa rodzinka kun zeżarła mi dwukrotnie wygłuszenie maski.
Offline

jarekbarcaaa

Gadatliwy

  • Posty: 298
  • Rejestracja: 22 lis 2012, 21:00
  • Online: 6d 17h 45m 56s
  • Pochwały: 8
  • Auto: golf 6
  • Silnik: 1.4 tsi 122 km
  • Lokalizacja: rybnik

Re: MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Post30 wrz 2013, 22:01

nie chce mi sie wierzyc zeby kuna nie znalazła sobie miejsca gdzie bo mogła wskoczyc, a teszczotki to takie oryginalne albo jakas samo rzeźba?
PoprzedniaNastępna

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości