
Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 07 cze 2016, 09:45
- Online: 7h 20s
- Auto: Skoda Octavia RS
- Silnik: CUPA
- Lokalizacja: PWR
Marka/Model: Skoda Octavia III RS
Rok produkcji: 2015
Silnik/Pojemność/Moc: 2.0 TDI 184KM
Kolor: czarny
Układ napędowy: standard + DSG
Zawieszenie: standard RS
Car Audio: Columbus
Wyposażenie: Kessy, wybór profilu jazdy, pakiet Sunset, DSG, grzane stołki przód
Modyfikacje zrealizowane: podstopnica z Golfa GTI, oświetlenie LED w środku i tablicy rejestracyjnej, wymiana ramki grila z chromowanej na czarną, oryginalna listwa ochronna zderzaka tył
Modyfikacje planowane: malowanie/oklejanie listew chrom wokół szyb, modyfikacja oprogramowania silnika i skrzyni (po gwarancji
)
Po Passacie B6 z 2010r (który zresztą został w rodzinie) wybór padł na Skodę kombi w TDI
Zawsze podobała mi się RS'ka, więc...
Autko kupione w maju 2015r u dealera Skody w Opolu. Szukałem czegoś co stoi na placu, a przyznam szczerze, że lekko nie było. Z 3 szt wstępnie zlokalizowanych po Polsce najkorzystniejszą ofertę dostałem na poniższą sztukę:















LEDY (oświetlenie tablicy):

Oryginalna listwa ochronna zderzaka w kolorze czarnym:

Poprawienie fabryki - dołożenie oryginalnej podstopnicy z golfa GTI

Od momentu zakupu auta cały czas chodziło za mną zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną.
Wybór padł na [url="http://www.nanoceramicprotect.pl/strona-glowna/"]Nano Ceramic Protect 9H[/url]
Auto powędrowało do firmy detailingowej AUTO Premium we Wrześni.
Ponieważ dowiedziałem się, że też jestem "zboczeńcem" jeżeli chodzi o pielęgnację auta i podobno mam pojęcie, to moje autko ogarniałem razem z właścielem Auto Premium.
No to zaczynamy, czyli jak wygląda pacjent:


Trzeba było zabrać się za mycie:

Przyszedł czas na inspekcję lakieru i pomiar grubości powłoki lakieru:

Jest nawet bardziej niż oszczędnie tego lakieru. No nic - trzeba działać!
5800km przebiegu w ok. 1,5 miesiąca nie wpłynęło jakoś na stan lakieru. Było parę delikatnych rysek - zostały usunięte.


Nie będę się rozpisywał o ilości myć między zabiegami, jakie środki zostały użyte w tym celu itd, ale było tego sporo...
Minęło parę godzin, auto gotowe, więc czas zacząć

Najpierw Cleaner:

Następnie powłoka 9H

No i na koniec poszła powłoka SOFT w celu podbicia koloru

Godz. 00:30 - czas iść do domu
Nazajutrz po 9tej przystąpiliśmy do oględzin.
Ttak wygląda efekt końcowy - zdjęcia kiepskie, bo robione "na szybko", pstryknąłem i ewakuowałem się do garażu, bo zaczynało padać









No i w końcu zabrałem się za zmianę ramki z chromowanej na czarną. Jak dla mnie jest
Niby pierdoła, a cieszy.



Na dzień dzisiejszy po roku użytkowania i ponad 40tys. km jestem nadal zadowolony. Spalanie średnie z całości to ok. 6,5-6,6l/100km. W zasadzie był jeden problem techniczny - pompa wody, którą to wymienili mi na gwarancji na przeglądzie na 30tys. km. Okazała się wadliwa i płynu mi ubywało. Serwis na początku stwierdził, że tak może być (na 15tys km ubyło os max do min), ale w końcu postawiłem na swoje, bo nie wyobrażam sobie w nowym aucie dolewać płynu chłodniczego... Po wymianie pompy poziom na max, czyli tak jak być powinno
Rok produkcji: 2015
Silnik/Pojemność/Moc: 2.0 TDI 184KM
Kolor: czarny
Układ napędowy: standard + DSG
Zawieszenie: standard RS
Car Audio: Columbus
Wyposażenie: Kessy, wybór profilu jazdy, pakiet Sunset, DSG, grzane stołki przód
Modyfikacje zrealizowane: podstopnica z Golfa GTI, oświetlenie LED w środku i tablicy rejestracyjnej, wymiana ramki grila z chromowanej na czarną, oryginalna listwa ochronna zderzaka tył
Modyfikacje planowane: malowanie/oklejanie listew chrom wokół szyb, modyfikacja oprogramowania silnika i skrzyni (po gwarancji

Po Passacie B6 z 2010r (który zresztą został w rodzinie) wybór padł na Skodę kombi w TDI

Autko kupione w maju 2015r u dealera Skody w Opolu. Szukałem czegoś co stoi na placu, a przyznam szczerze, że lekko nie było. Z 3 szt wstępnie zlokalizowanych po Polsce najkorzystniejszą ofertę dostałem na poniższą sztukę:















LEDY (oświetlenie tablicy):

Oryginalna listwa ochronna zderzaka w kolorze czarnym:

Poprawienie fabryki - dołożenie oryginalnej podstopnicy z golfa GTI

Od momentu zakupu auta cały czas chodziło za mną zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną.
Wybór padł na [url="http://www.nanoceramicprotect.pl/strona-glowna/"]Nano Ceramic Protect 9H[/url]
Auto powędrowało do firmy detailingowej AUTO Premium we Wrześni.
Ponieważ dowiedziałem się, że też jestem "zboczeńcem" jeżeli chodzi o pielęgnację auta i podobno mam pojęcie, to moje autko ogarniałem razem z właścielem Auto Premium.
No to zaczynamy, czyli jak wygląda pacjent:


Trzeba było zabrać się za mycie:

Przyszedł czas na inspekcję lakieru i pomiar grubości powłoki lakieru:

Jest nawet bardziej niż oszczędnie tego lakieru. No nic - trzeba działać!
5800km przebiegu w ok. 1,5 miesiąca nie wpłynęło jakoś na stan lakieru. Było parę delikatnych rysek - zostały usunięte.


Nie będę się rozpisywał o ilości myć między zabiegami, jakie środki zostały użyte w tym celu itd, ale było tego sporo...
Minęło parę godzin, auto gotowe, więc czas zacząć


Najpierw Cleaner:

Następnie powłoka 9H

No i na koniec poszła powłoka SOFT w celu podbicia koloru


Godz. 00:30 - czas iść do domu

Nazajutrz po 9tej przystąpiliśmy do oględzin.
Ttak wygląda efekt końcowy - zdjęcia kiepskie, bo robione "na szybko", pstryknąłem i ewakuowałem się do garażu, bo zaczynało padać










No i w końcu zabrałem się za zmianę ramki z chromowanej na czarną. Jak dla mnie jest




Na dzień dzisiejszy po roku użytkowania i ponad 40tys. km jestem nadal zadowolony. Spalanie średnie z całości to ok. 6,5-6,6l/100km. W zasadzie był jeden problem techniczny - pompa wody, którą to wymienili mi na gwarancji na przeglądzie na 30tys. km. Okazała się wadliwa i płynu mi ubywało. Serwis na początku stwierdził, że tak może być (na 15tys km ubyło os max do min), ale w końcu postawiłem na swoje, bo nie wyobrażam sobie w nowym aucie dolewać płynu chłodniczego... Po wymianie pompy poziom na max, czyli tak jak być powinno
