Dzisiaj jest 03 gru 2024, 18:06


[MK6] limiter obrotów silnika

Analiza logów, opis błędów, kodowanie sterowników ...

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Analiza logów statycznych i dynamicznych, wyjaśnienie błędów, interfejsy diagnostyczne, kodowanie i adaptacja i inne tematy związane z diagnostyką komputerową oraz programowaniem sterowników.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

Baster

VIP

  • Posty: 1228
  • Rejestracja: 07 kwie 2013, 14:15
  • Lokalizacja: RIMBO SZWECJA
  • Online: 90d 14h 52s
  • Pochwały: 19
  • Auto: VW Golf 6 +TOUAREG
  • Silnik: 2.0 CBB GTD + 4.2 V8
  • Lokalizacja: SZWECJA

limiter obrotów silnika

Post11 lut 2015, 22:17

Tak się zastanawiam czy jest możliwość wyłączenia Limitera obrotów obrotów na biegu neutralnym.
Jeśli ktoś posiada wiedzę sprawdzoną na ten temat proszę o opisanie tego w tym temacie.
Baster
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: limiter obrotów silnika

Post11 lut 2015, 22:19

Rozgrzany silnik, wyłączona kontrola trakcji i wciśnięte sprzęgło. U mnie to pomaga.
Offline
Awatar użytkownika

Baster

VIP

  • Posty: 1228
  • Rejestracja: 07 kwie 2013, 14:15
  • Lokalizacja: RIMBO SZWECJA
  • Online: 90d 14h 52s
  • Pochwały: 19
  • Auto: VW Golf 6 +TOUAREG
  • Silnik: 2.0 CBB GTD + 4.2 V8
  • Lokalizacja: SZWECJA

Re: limiter obrotów silnika

Post11 lut 2015, 22:23

No ja sobie sprzegiełka nie wcisnę :rotfl:
Raczej mi chodzi o przeprogramowanie sterownika silnika by całkiem wyłączyć.
Baster
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: limiter obrotów silnika

Post11 lut 2015, 23:42

:p więcej nie pomogę :(
Offline
Awatar użytkownika

Bartus

Aktywny

  • Posty: 119
  • Rejestracja: 29 paź 2014, 16:31
  • Online: 7d 6h 26m 13s
  • Auto: VW Golf 6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI 211KM
  • Lokalizacja: Tuchow

Re: limiter obrotów silnika

Post12 lut 2015, 08:41

Z tego co mówili mi w ASO to się nie da. Choć chłopaki na forum mówią ze mogą przy skrzyni manualnej, no ale chyba nie u każdego to działa. Bo ja nie mogę wylączyć :/
Offline
Awatar użytkownika

martiso

VIP

  • Posty: 648
  • Rejestracja: 27 wrz 2014, 19:19
  • Online: 72d 11h 2m 44s
  • Pochwały: 7
  • Auto: I30N FastBack PERF.
  • Silnik: 2.0T-GDI 280KM
  • Lokalizacja: Wlkp.

Re: limiter obrotów silnika

Post12 lut 2015, 14:04

Baster - z limiterem to chodzi Ci o to że na trybie P lub N (postój - luz) da sie obroty przekroczyć powyżej 4000 rpm ?
Offline
Awatar użytkownika

Baster

VIP

  • Posty: 1228
  • Rejestracja: 07 kwie 2013, 14:15
  • Lokalizacja: RIMBO SZWECJA
  • Online: 90d 14h 52s
  • Pochwały: 19
  • Auto: VW Golf 6 +TOUAREG
  • Silnik: 2.0 CBB GTD + 4.2 V8
  • Lokalizacja: SZWECJA

Re: limiter obrotów silnika

Post12 lut 2015, 19:52

martiso pisze:Baster - z limiterem to chodzi Ci o to że na trybie P lub N (postój - luz) da sie obroty przekroczyć powyżej 4000 rpm ?

Tak dokładnie tylko ze u mnie na N i P nie przekroczy 2500 obrotów
Baster
Offline
Awatar użytkownika

martiso

VIP

  • Posty: 648
  • Rejestracja: 27 wrz 2014, 19:19
  • Online: 72d 11h 2m 44s
  • Pochwały: 7
  • Auto: I30N FastBack PERF.
  • Silnik: 2.0T-GDI 280KM
  • Lokalizacja: Wlkp.

Re: limiter obrotów silnika

Post13 lut 2015, 08:50

u mnie fabrycznie było do 4000 rpm - tłumaczyli to w salonie i serwisie jak odbierałem auto że to ochrona Turbo... hmmm.

... Ty masz GTD więc limiter ustawiony jest niżej ....

po zmianie softu limit został usunięty - teraz na postoju mogę wkręcić silnik na czerwone pole... po odpowiednim zmodyfikowaniu oprogramowania DSG da się zrobić tak zwany LAUNCH CONTROL...

Wróć do Diagnostyka i kodowanie

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości