Witam, jak w tytule, posiadam 2.0 tdi (CBDC), wcześniej była mapa na 180, teraz przywrócili do 140 (Poprzedni właściciel), i rozchodzi się o to że przeważnie jak jeździłem na 3-cim lub 4-tym biegu, przy 115-125 odcinało turbine i mrygały świece(Check'a jeszcze nie było), i to było przy dodawaniu gazu, później na trasie na tempomacie przy 120 to samo, i za 3cim razem zapalił się chcek engine ze świecami. Przeważnie dzieje się to przy 70% otwartości przepustnicy, i na "Drive" jak przełącze na sporta i wcisnę pedał gazu do podłogi to normalnie 140-160 i nic sie nie zapala. Czasami się potrafi odpalić przy 80km\h. Ktoś coś wie na ten temat? Poniżej zdjęcia z VCDS'a:
https://photos.google.com/search/_tra_/ ... I6dmT9iYS1https://photos.google.com/search/_tra_/ ... NjGCeXA217