Dzisiaj jest 21 lis 2024, 21:21


[1,6 TDI 105KM] Podwyższone obroty

Moderatorzy: rafaello, BRUNO55

Regulamin forum Problemy, usterki dotyczące Volkswagen Golf MK6.

Bezwzględnie należy przestrzegać poniższych zasad:
  1. Pojedynczy wątek może dotyczyć dokładnie jednego problemu/usterki (nie rozwiązujemy wielu problemów w jednym temacie).
  2. Pytania, porady, sugestie nie związane z tematyką problemu umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu (nie dyskutujemy na tematy poboczne w ramach danego tematu).
  3. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczyną jego powstania (o ile jest ci znana).
  4. W ramach nowego tematu zastosuj jeden z dostępnych prefixów - precyzujący model w którym wykryto problem lub którego opisana usterka dotyczy.
  5. Tak tytułuj opis swojego problemu aby identyfikował opisywaną w nim treść. Zabrania się używania wyrazów "Problem", "Usterka", "Pomocy" w tytule wątku - to jest oczywiste!

Pamiętaj:
  • Przed założeniem nowego tematu, sprawdź (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  • Szczegółowo opisz swój problem/usterkę (nie pomijaj żadnych informacji) - im więcej szczegółów, tym większe szanse na jego pozytywne i szybkie rozwiązanie.
  • Problemy/Usterki dotyczące Golf 7 znajdują się w dziale MK7
  • Jeżeli otrzymasz odpowiedź, poradę na opisany problem - odwdzięcz się przyznaniem pochwały. Tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Wojtek2902

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 01 kwie 2022, 15:33
  • Online: 34m 3s
  • Auto: VW golf 6 combi
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Lokalizacja: Łódź

Podwyższone obroty

Post01 kwie 2022, 20:06

Witam

Ostatnio wymieniłem akumulator i regulator napięcia wraz ze szczotkami, po naprawie okazuje się, że gdy rozpedze się powyżej 70-80 km/h i stanę np. na światłach to silnik ma podwyższone obroty ( takie jakby wypalał się DPF) tzn. około 950. Gdy go zgasze i zapalę to jest okej, ale znów po przekroczeniu 70 dzieje się to samo. Dodam, że po podłączeniu kompa gdy ma wyższe obroty okazuje się, że alternator jest obciążony cały czas w 100%, bez włączania jakichkolwiek świateł, nawiewów itp. Czy ktoś mial podobnie lub wie co może być przyczyną???

Wróć do Problemy / Usterki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości