Który to rok auta 2017, 2018 ?????
Moduły się zmieniały:
->> 5Q0.... do 2017
5QA..... od 2017 ->>
Jeżeli masz 2018 rok to źle dobrany moduł (czytaj za stary).
Czujniki masz tylko z tyłu, bo moduł 5Q0919283E obsługuje tylko tył i raczej nie spotkałem się z takim autem mk7 (chociaż ETKA pokazuje takie moduły też, na Europę), raczej przód i tył (4+4).
Szkoda że nie Ty to zakładałeś, bo nie wiesz czy dobrze jest wszystko podłączone, bo jeżeli radary, które były zamontowane fabrycznie działają dobrze bez modułu PDC, a po podłączeniu modułu PDC dwa systemy zaczynają wariować to na pewno coś jest nie tak.
Na początek odłącz moduł PDC, skasuj wszystkie błędy, przejedz się autem i zobacz czy coś powróci, jak nie to podłącz czujniki i jeszcze raz zeskanuj auto i zobacz jakie błędy wywali.
Zobacz czy w module Gateway masz zaznaczone:
10 - Park/Steer Assist
Ze skanu wynika że tak ale to tak dla pewności.
Tu masz kodowania z mojego modułu, bajty i bity powinny być bardzo podobne (z mojego auta jak miałem jeszcze (4+4))
Baj 2 Bit 4-5 - zaznaczasz czy masz kamerę czy nie (u Ciebie jej chyba nie ma)
Baj 3 Bit 0-1 - zaznaczasz czy masz hak z tyłu auta czy nie
Baj 4 Bit 4 - zaznaczasz jak masz skrzynie DSG
ADAPTACJE
IDE00001-Production mode,Deactivating ,3
IDE01165-Park assist activation tone,On ,1
IDE01169-Audio reduction request,On ,1
IDE02332-Deactivate production mode,0 ,3
IDE03782-Switch-off speed for parking assist,15 km/h,1
MAS01426-Speaker volume for rear park assist,Stage 6 ,1
MAS01427-Speaker frequency for rear park assist,Stage 4 ,1
MAS01428-Speaker volume for front park assist,Stage 3 ,1
MAS01429-Speaker frequency for front park assist,Stage 6 ,1
Jeżeli wszystko OK to tu masz schematy podłączenia całego PDC 6+6 i w nim również 4+4 i musisz sprawdzić czy magik Ci dobrze wszystko po podłączał.
post78049.html?hilit=PDC#p78049Żeby wszystko działało musi być wszystko podłączone z przyciskiem przy lewarku włącznie.
Na koniec do sprawdzenia kodowanie w radiu, ale to na końcu.
P.S. Sprawdziłem jakie moduły były montowane w Golfach 2017 czy 2018 na rynek USA
Jak widzisz nie były montowane moduły z kodem wyposażenia 7X1 które odpowiadają za moduły pod czujniki tylko na tył.
Moim zdaniem tu może też być komplikacja bo trzeba wiedzieć że w tych autach moduły są już ze sobą powiązane i działają w symbiozie ze sobą, a tu i moduł jak i sama wiązka jest źle dobrana, powinien być założony system 4+4 (7X2) albo już 6+6 (7X5)
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa