Musi być gdzieś wilgoć, filtr jest tylko jeden kabinowy za schowkiem.
Zobacz czy Ci nie ubywa środka chłodniczego G13 bo może nagrzewniczka ma wyciek i ciut się skrapla gdzieś w nagrzewnicy i po włączeniu nawiewu powstaje na początku zaparowanie.
Jeżeli rok temu robiłeś czyszczenie klimy i już śmierdzi to gówniane czyszczenie ktoś Ci zrobił.
Parownik (wymiennik ciepła, taka mała chłodniczka) zamontowana w nagrzewnicy (czyli pod deską, kokpitem) trzeba dobrze potraktować chemią bo pewnie masz oblepiony cały grzybem itp.
Żaden ozon itp. nie da rady na dłuższy czas przy brudnej nagrzewnice.
Żeby dobrze dostać się do tej nagrzewnicy trzeba wymontować wiatrak, który w Golf 7 jest już do tej operacji przyszykowany.
Albo jedziesz do profesjonalnego serwisu z klimatyzacją i oni czyszczą Ci parownik chemią wkładając taką specjalną lancę do nagrzewnicy i pod ciśnieniem wypłukują cały syf z nagrzewniczki, albo sam to próbujesz, kupując dobry środek do czyszczenia klimy, ja np. stosuje środki Wurth-a do klimy i po opryskaniu parownika jeszcze stosuję środek w środku kabiny tzw. granat (czyli aerozol, który po naciśnięciu wypuszcza cały środek na zewnątrz butelki) w tym czasie auto działa i jest włączony obieg zamknięty kabiny żeby środek dostał się w każde miejsce z nagrzewniczką włącznie, środek ten również neutralizuje brzydkie zapachy (mówię tu dalej o środku z f. Wurth).
Oczywiście auto przez ten czas jest zamknięte.
https://www.youtube.com/watch?v=2P_ht0tH0XYTyle ode mnie.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa