W końcu problem nie działającej kamery rozwiązany. Dodatkowo mam kilka spostrzeżeń po przeczytaniu kilku postów na tym Forum. Otóż na Forum są niektórzy użytkownicy którym się wydaje że coś wiedzą i chcą Błysnąć wiedzą.
Ja przekopałem też zagraniczne Fora i wszystkie zdobyte informacje sprawdzałem u siebie, a przy okazji znalazłem wstępnie przecierającą się wiązkę elektryczną w gumowym przegubie klapy ale na szczęście ją w porę zabezpieczyłem. Ponad to sprawdziłem: ustawienia radia RNS510, wtyczkę w radiu, masę w klapie, masę w radiu i jej ciągłość do samej kamery. Zasilania kamery w różnym stanie. Oczywiście na upartego można było by podpiąć +12V czerwony i żółty a brązowy na masę i sygnały wizji z kabla ekranowanego RGB i masy na sama wtyczkę radia ale to ostateczność.
Dlatego też starą kamerę naprawiłem, czyli polutowałem i to już na samym początku historii i gdyby nie jeden mały szczegół (o którym nie wiedziałem) to nie pruł bym połowy tapicerki i kabli, a tylko zmienił co trzeba w sofcie VCDS i było by to zawodach. Niestety nie znałem wtedy mechanizmu komunikacji kamery i radia oraz nie znałem też zależności w VAGu.
Generalnie uważam że elektronika samej kamery jest dość trwała o ile ktoś jej nie uderzy czy nie wstrząśnie. Trzy kable Czerwony/Żółty/Brąz są dość kruche, natomiast kabel RGB w oplocie jest solidny. Oczywiście nowej kamery z Carsystems nie zwracałem, trzymam ją w razie czego.
Po całej tej historii nasuwają się wnioski że w przypadku kamery LOW dla radia RNS510 nie wolno ustawiać jej w Gateway, ma tam być nie widoczna = wyłączona. Tego nie wiedziałem bo samochód mam od nie całego miesiąca a człowiek który robił mi up-date RNS510 diagnozował mi kamerę, nie zapytał się mnie jaką mam kamerę lub nie był kompetentny = "partacz" i zaznaczył ją na liście urządzeń w aucie, całkiem bez sensu. Także w ciągu 1,5 tygodnia trochę opanowałem VAG i przećwiczyłem chyba wszystkie przypadki z Internetu.
Po drugie jak koledzy którzy się naprawdę znają

@tberent oraz

@Hiszpanek_28 wyraźnie to podkreślali, a co wielu ludziom umykało że w kamerze ver. LOW i RNS510 to radio jest tylko monitorem i przełącza się na odbiór obrazu po wbiciu wstecznego. Natomiast sama kamera jest non stop pod prądem i w stałym kontakcie z radiem ale obraz wyzwala tylko jak na Żółty kabel dostanie +12V ze wstecznego.
Ja miałem błąd jak pisałem powyżej i prosiłem aby ktoś to sprawdził bo coś mi tu nie grało i niestety dostałem informację że to tylko źle przetłumaczony błąd, co jest bzdurą. Dlatego miałem ciągle błąd sterownika kamery cofania J772. Natomiast na początku, to była wina gościa co najpierw mi grzebał przy radiu i zakodował 19-Gateway.
Dlatego jedyne co powinno być zaznaczone to :
37-nawigacja Bajt 3 bit 6
10-asystent parkowania Bajt 0 bit 5
a na koniec koniecznie Reset radia <> i gwiazdka na około 30sekund. na wstecznym biegu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.