08 gru 2020, 19:50
Jeśli mas vcds to zrób sprawdzanie błędów, jeśli czysto, to przy następnym wypalaniu się podepnij - w blokach pomiarowych sprawdź temperatury przed i za dpf i stopień zapełnienia. Jeśli nie masz vcds kup adapter elm327 i ściągnij aplikacje VAG dpf, gdzie masz wszystkie parametry dpi (temperatury, stopień zapełnienia, czas i dystans od ostatniej regeneracji).
Nie wiem jak u Ciebie, u mnie w 1,6 podczas dopalania temp. spalin przed dpf (na wejściu) to ok. 590 - 610 st, a na wyjściu 570-580 (przy obecnych temperaturach). Samo dopalanie najlepiej (najkrócej) wychodzi na tempomacie: 4 bieg 90-95 km/h i potrzebuje do tego ok. 10 - 12 km. Wg mnie coś u Ciebie jest nie tak. Możesz jeszcze spróbować zrobić adaptację dpf w vcds albo dopalania serwisowego (do uruchomienia w vcds). No i u mnie nic nie dymi (przebieg podobny jak Twój)