Dzisiaj jest 28 mar 2024, 22:30


VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post27 maja 2020, 18:50

W międzyczasie wpadło "voice commands" ;-)

Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post30 maja 2020, 17:50

Dzisiaj zawitały na pokład mapy 2020 do RNS 310 oraz menu w języku polskim. Lektor również używa języka polskiego.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jazda staje się coraz przyjemniejsza :-)
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post21 lip 2020, 21:20

Po nieco dłuższej ciszy wypadałoby coś napisać. A niestety, tym razem nie będą to dobre wieści. Auto zaliczyło niemałą awarię, która unieruchomiła mnie podczas powrotu z Łodzi.

Pech chciał, że podczas jazdy dopadła mnie solidna burza. Deszcz był tak intensywny, że odpływy z szyberdachu nie nadążały z odprowadzaniem wody. W efekcie ich lekkie przytkanie piaskiem oraz błąd konstrukcyjny popełniony podczas projektowania auta, sprawiły, że w pewnym momencie do auta zaczęły dostawać się kropelki wody. Czego skutkiem było uszkodzenie modułu czujników parkowania i unieruchomienia samochodu.
Awaria ta sprawiła, że auto miało problem z komunikacją poprzez szynę CAN. Skrzynia biegów uparcie nie chciała wbić D, a na zegarach zapaliła się choinka. Była potrzebna interwencja lawety...

Obrazek
Obrazek

Po wysuszeniu wnętrza samochodu, zamontowaniu innego modułu parktronika oraz wymianie tylnego buzzera, auto odzyskało pełną sprawność :party:

Przy okazji wyczyściłem odpływy oraz zabezpieczyłem je dodatkowo opaskami zaciskowymi, aby uniknąć w przyszłości kolejnych przecieków.

Obrazek


____________________________________________________________________________________________________


Miałem też (wątpliwą) przyjemność przejechać się Fiatem Tipo. Auto od samego początku sprawiało nieprzyjemne wrażenie wykonanego z bardzo tanich materiałów. Informacje płynące z komputera pokładowego były ubogie, a radio potrafiło samo się wyłączyć i gubić fale...
O silniku, który ledwo jechał i pochłaniał przy tym ogromne ilości paliwa nie będę nawet wspominał. Pod koniec trasy powrotnej zapaliła się rezerwa...

Ogólnie 2 na 10.

Obrazek



Kiedyś słyszałem zdanie, że auto z szyberdachem kupuje się tylko raz w życiu... :lokej:
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post15 lis 2020, 18:14

Dawno nic nowego się nie pojawiało, ale to nie znaczy, że Golf nic nowego nie otrzymał ;-)

Wpadł pełny serwis olejowy, wraz z wymianą wałka napędu pompy oleju. Gdyby ktoś był ciekawy, jak wygląda ów wałek (100mm) po blisko 7 latach pracy (data produkcji wałka to 12 tydzień 2012) to poniżej zdjęcie.

Obrazek

W międzyczasie, wraz z kolegą 1 6 D zamontowaliśmy licznik Color PREMIUM. Różnica jest odczuwalna i przyjemna dla oka. Auto odmłodniało wewnątrz.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Poprzednia

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości