yox pisze:... echch załóz to zobaczysz a właściwie to nic nie zobaczysz bez wymiany ABS , no ale światełka (nie działające) w lusterkach będziesz miał, więc ten kto nie wie, pomyśli że masz

Nie no, jeżeli nie będzie działać, to i pompę ABS zmienię. Wszystko ma funkcjonować, a nie "wyglądać jakby było"

tberent pisze:Marek właśnie soft C pozwala na założenie 5Q0 i jest RTA ale bez hamowania. Ty czy ja bez flash nawet nie zakopujemy tego mając pompę odpowiednia.
No zobaczymy co z tego wyjdzie. Opinie są podzielone, ale tak jak piszesz, z C powinno działać bez hamowania.
Trochę podziałałem w ostatnich dniach z autem.
Z racji nowej klapy, musiałem przyciemnić tylną szybę, żeby pasowała do reszty. Zdecydowałem się jednak na trochę mniejszy stopień przyciemnienia, żeby była lepsza widoczność z tyłu

Odebrałem czujniki i uchwyty z lakierni:

I przyszła pora za zabranie się za wiercenie. Wyszło myślę całkiem dobrze, wiadomo że najlepiej jakby to było zrobione przed lakierowaniem, ale i tak efekt jest dobry

Tak wygląda dodatkowy czujnik z tyłu:

A tak prezentuje się przedni zderzak:



Moduł PLA (dzięki Tomek

zamontowany, wtyczki przepinowane, wszystkie wiązki w aucie rozłożone.
Uchwyty poprzyklejałem i zamontowałem czujniki, więc gotowe do składania.
W tygodniu dotarły do mnie też radary 5Q0 z końcówką C:

A także założyłem już uchwyty do nich:

Sugerowałem się położeniem uchwytów z poliftowego Scirocco. Mam nadzieję, że wszystko będzie odpowiednio działać.
Zakończyłem też etap przerabiania instalacji. Wiązki z Dynaudio, PLA, Discover Media, Blind spot assist są już zamontowane w aucie jak należy. Zostało mi jeszcze ogarnięcie instalacji w drzwiach do lampek martwego pola, ale to już prosta robota. Więc na dniach planuję wszystko składać w całość
A i kilka dni temu, jeszcze przed wierceniem otworów zrobiłem na szybko przymiarkę jak to się prezentuje (ślizgi nie wciśnięte co widać).
Taka fotka na szybko. Chyba nie jest najgorzej

