Dzisiaj jest 21 kwie 2025, 23:37


Golf MK6 - 1,4 GTI - 2010 by MORETO

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post03 mar 2013, 23:25

Chlapacze znikną przy okazji zmiany sprężyn i kół. Progi będą od R20 więc absolutnie chlapacze nie pasują, choć zimą się przydają...
Najpierw ledy tył, potem xenon z ledem na front. Wszystko w swoim czasie;)

Filmik na szybko bo już się ciemno robiło:)
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post28 mar 2013, 17:27

Pakiecik i letni setup już na miejscu:D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 mar 2013, 01:00 przez MORETO, łącznie zmieniany 2 razy
Offline
Awatar użytkownika

tomekb29

Stały Bywalec

  • Posty: 439
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 11:39
  • Online: 23h 21m 45s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Golf
  • Silnik: 1.4 TSI

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post28 mar 2013, 18:05

Nice :D Tylko progi dopieść :tongue:
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post28 mar 2013, 18:24

Super - polerowany rant robi robotę.
Kropką nad i powinny być w tym setupie ledy P+T
Ale i tak jest świetnie.
Rejestrację przenieś na zderzak, bo coś dziwnie wygląda w tym miejscu.

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline

jarekbarcaaa

Gadatliwy

  • Posty: 298
  • Rejestracja: 22 lis 2012, 21:00
  • Online: 6d 17h 45m 56s
  • Pochwały: 8
  • Auto: golf 6
  • Silnik: 1.4 tsi 122 km
  • Lokalizacja: rybnik

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post28 mar 2013, 18:36

nie wolałes oryginalnych felg z gti?
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post28 mar 2013, 19:44

Ledy p+t będą w przyszłym sezonie, teraz chciałbym progi od r20 i brakującą dokładkę przedniego zderzaka..
Felgi chciałem inne niż wszystkie gti, owszem podobają mi się oryginały ale własny styl bardziej mnie kręci 8-)
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post29 mar 2013, 12:15

małe podsumowanie;)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 12:30 przez MORETO, łącznie zmieniany 1 raz
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post29 mar 2013, 12:27

Jakieś tam zmiany widać ;)

Szybkie pytanie, jak przenosiłeś czujniki PDC ze starego zderzaka, to odklejałeś holdery do czujników, czy same czujniki wyciągnąłeś?
Jak demontowałeś z holderami, to w jakiej technologii je przyklejałeś - klej i zacisk jak w ASO, czy taśma 3M?
W nowym zderzaku mam otwory, ale nie mam holderów, zastanawiam się, czy się nie połamią podczas próby zdejmowania ze starego zderzaka.
Masz może ich numer?

Takie OT BTW

Ty nie masz dolnego spojlera, ja nie mam, on, ona, ono, nie ma ;)
http://www.aliexpress.com/item/Carbon-F ... 61353.html
Cena jest fajna, koszt wysyłki już nie.
Nie znalazłem nowego taniej z carbonu (albo innego dobrego materiału).
Może byśmy zakupy grupowe zrobili?
W przypadku 3 osób zakup byłby już mocno opłacalny, a myślę że i cenę możnabyłoboy pocisnąć w dół

Nie dość, że można się pochwalić posiadaniem dolnego spojlerem to jeszcze jednoczęściowe karboneum.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 12:36 przez zioolko, łącznie zmieniany 1 raz

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post29 mar 2013, 12:35

Miałem szczęście i kupiłem zderzak z przyklejonymi holderami, ta więc przeniosłem tylko czujniki. Okazało się natomiast, że z przodu przewody od czujników były za krótkie i trzeba było przedłużyć 2 sztuki o ok 10cm. W tylnym zderzaku z kolei kabelki od podświetlenia tablicy wyszły na styk.. przydało by się by były dłuższe tak ze 3 cm dla komfortu ewentualnej wymiany. Poszukam numeru tej części gdzieś na forach. Wydaje mi się, że widziałem kilka dni temu takie holdery na allegro.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 12:40 przez MORETO, łącznie zmieniany 1 raz
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post29 mar 2013, 12:38

MORETO pisze:Miałem szczęście i kupiłem zderzak z przyklejonymi holderami, ta więc przeniosłem tylko czujniki. Okazało się natomiast, że z przodu przewody od czujników były za krótkie i trzeba było przedłużyć 2 sztuki o ok 10cm. W tylnym zderzaku z kolei kabelki od podświetlenia tablicy wyszły na styk.. przydało by się by były dłuższe tak ze 3 cm dla komfortu ewentualnej wymiany.

Przedłużałeś przewodami serwisowymi, czy samoróbka? Nie zmieniła się impedancja kabla i nie trzeba było robić jakiejś kalibracji czujnika?

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post29 mar 2013, 12:51

Miałem dostęp do wiązki z audi, trochę lutowania, zabezpieczania i siadło idealnie, nic nie mruga, działa jak powinno. Zrobiłem testy odległości i nic się nie zmieniło w stosunku do tego co było wcześniej w kwestiach odległości.
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post29 mar 2013, 13:05

zioolko pisze:Takie OT BTW

Ty nie masz dolnego spojlera, ja nie mam, on, ona, ono, nie ma ;)
http://www.aliexpress.com/item/Carbon-F ... 61353.html
Cena jest fajna, koszt wysyłki już nie.
Nie znalazłem nowego taniej z carbonu (albo innego dobrego materiału).
Może byśmy zakupy grupowe zrobili?
W przypadku 3 osób zakup byłby już mocno opłacalny, a myślę że i cenę możnabyłoboy pocisnąć w dół

Nie dość, że można się pochwalić posiadaniem dolnego spojlerem to jeszcze jednoczęściowe karboneum.


Widzisz nie zauważyłem linka.. Tylko że ja mam zderzak od jubileuszowej wersji 35Edition i ten z linku nie będzie pasował.
Mam numer tej części i w aso powiedzieli mi ~440zł. Jest już od razu w czarnym kolorze, ale mam plan zrobic go w chromie, by pasował do pasków na atrapie i rantu felg;)
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post29 mar 2013, 16:12

Zderzak od GTI i GTI ED35 jest zasadniczo taki sam (sama skorupa).
Różnica jest w spojlerach.
ED35 ma spojler 2-cześciowy
zwykłe GTI 2-częściowy

tak więc spojlery można zamiennie między zderzaki wrzucać.
Ten chiński carbon wygląda, że jest jednoczęściową skorupą, która nie potrzebuje górnego skrzydła ani z wersji 35 ani ze zwykłej.
te 440 (w Gajosie ok. 260 widzę) to za dolną część. Górna - bumper cover kosztuje ponad 1400 zł. Ten górny element już masz?

Rozpiska spojlerów

GTI

Adapter (5K0 805 915)
Spoiler (5K0 807 110A)
Halter (5K0 805 915 9B9).

GTI 35

Spoiler (5K0 805 903G 9B9)
Bumper Cover (5K0 807 217C LGRU)

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post29 mar 2013, 17:12

Obrazek Obrazek
Tego mi brakuje, ten element w który jest wpinany powyższy lip mam już zamontowany.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 20:23 przez MORETO, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

dave_poz

Nieśmiały

  • Posty: 44
  • Rejestracja: 20 maja 2012, 18:46
  • Online: 16h 22m 11s
  • Auto: MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post29 mar 2013, 17:18

Wyglada naprawde super, chromowane elementy fajnie sie zgrywaja z czarnym lakierem, nawet ten grill od Highline wyjatkowo dobrze wypadl w polaczeniu ze zderzakiem GTI. Felgi - wybor na pewno lepszy niz oryginal z GTI, przydaloby sie tylko troszeczke nizej go posadzic, ale z tego co czytam, to masz to w planach ;)
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post30 mar 2013, 17:14

Będzie niżej, ale spokojnie - najpierw upragnione ledy i biksenon o którym marzę od początku.
Generalnie wysoko kosztowe, wymagające zgrania modyfikacje już za mną.
Pozostały teraz tylko niezależne "klocki". Fakt, można było zacząć od ledów, ale wedle mojego pomysłu właśnie teraz będą tą przysłowiową wisienką na torcie :)
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post30 mar 2013, 17:35

MORETO filmik nie che sie wyswietlić :(
Offline

Orzel23

Nieśmiały

  • Posty: 22
  • Rejestracja: 24 cze 2012, 18:38
  • Online: 2h 40m 49s
  • Auto: Vw Golf GTI
  • Silnik: TSI
  • Lokalizacja: Pomorskie

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post30 mar 2013, 19:28

Pytanko: jaki jest koszt końcówek tlumika?


P.S ekstra efekt końcowy projektu.

Pozdrawiam
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post30 mar 2013, 21:08

Końcówki te które są u mnie wymagają dopłaty 150zł w MGmotorsport.
Koszt tłumika końcowego to 1650zł. (kompletny wydech turbo-back ~3500zł)

Filmik działa, przez przypadek zamotałem w ustawieniach.
A btw jeśli pogoda dopisze to jutro nagram nowy na letnim kole;)
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post31 mar 2013, 00:21

Dźwięk super ! Ciekawe czy była by różnica jak bys dał kompletny wydech ale to już chyba tylko w osiągi by poszło.
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post31 mar 2013, 00:33

Przy kompletnym wydechu jest w pelni otwarta droga do dowolnego kształtowania głośności i barwy. Wkładany jest też sportowy katalizator co w sumie daje ok +18HP.
Dla uzyskania przyrostu mocy +8hp i efektu rasowego brzmienia z przodu samochodu/silnika można zmodyfikować sam downpipe:) Dla mnie obecna głośność jest idealna, jak nie potrzeba to nie słychać, ale aż miło przycisnąć:P Tłumik jest dwukomorowy, więc nie ma obaw by był uciążliwy przy prędkościach nawet w okolicach 200km/h
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post31 mar 2013, 00:48

Już sie nie moge doczekać u mnie całego kompletu :) niech te wakacje szybciej sie zbliżają .
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4 GTI by MORETO

Post31 mar 2013, 00:54

Będziesz się umawiał to daj znać, może się też skuszę na kolejny element (tym razem downpipe:) i pewnie będzie większy rabat;)
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post31 mar 2013, 00:56

MORETO pisze:Przy kompletnym wydechu jest w pelni otwarta droga do dowolnego kształtowania głośności i barwy. Wkładany jest też sportowy katalizator co w sumie daje ok +18HP.
Dla uzyskania przyrostu mocy +8hp i efektu rasowego brzmienia z przodu samochodu/silnika można zmodyfikować sam downpipe:) Dla mnie obecna głośność jest idealna, jak nie potrzeba to nie słychać, ale aż miło przycisnąć:P Tłumik jest dwukomorowy, więc nie ma obaw by był uciążliwy przy prędkościach nawet w okolicach 200km/h

Kompletny od GTI nie polepszyłby przepływu spalin i nie dodał paru kucy?
18 HP kuszące, ale cena 3650 odstraszająca. Za 8HP też średnia.

Ciekaw jestem ile Stage2 kosztuje w Compsport. Składa się na niego dolot, turbo, program i kompletny wydech.
Jak wszystko się zamyka w 10 tyś (a mamy za tu prawie 200 kucy) to wtedy widzę duży sens wydatku.
Jest u Ciebie chyba ich oddział - może podjedziesz pociągnąć ich za języki? Dążąc do looku gti można moc też równać (prawie) do gti.

Odnośnie głośności wydechów to przerobiłem już w wielu swoich autach dedykowane remusy, wycinanie katów, wycinanie końcowych, etc. i teraz liczy się da mnie cisza i delikatne mruczenie. Mogę znieść ewentualnie lekko większy hałas za dużo większą moc.
Ostatnie moje auto przy w pełni otwartej przepustnicy było słychać z co najmniej kilometra, jak nie z kilku :)

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 - 1,4 GTI by MORETO

Post31 mar 2013, 01:19

Moj kolega robi w MG kompletny wydech do Cupry z 2008r (obecnie ma tam 330HP) 7 maja. Ale jemu zależy na głośności. Ja też cenię ciszę, ale jak podkręce to jest miły pomruk który bardziej słychać na zewnątrz bo po pierwsze dźwięk ucieka do tylu a po drugie golf jest świetnie wyciszony. Postaram się zrobić film podczas jazdy;)

W Comps wygląda to następująco:
Stage1 = 150HP (program)
Stage2 = 160HP (program+wydech)
Stage3 = ~200HP (program+wydech+większe turbo)

Stage 3 ale bez tłumika (zakładając, że zostaje ten co mam) wycenili mi na 7tałzenów. Nie ma opcji bym decydował się na takie mody, aczkolwiek możliwości są. Z tłumikiem pewnie właśnie te 10 o których piszesz.. Owszem jest chyba gdzieś w krk oddział Comps. ale mechanikę robią tylko w Bielsku (jeśli dobrze pamiętam). Informacje mam sprzed 2 tygodni bo dzwoniłem do nich w tej sprawie z ciekawości.
PoprzedniaNastępna

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości