Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 23:19


Golf MK6 - 1,4 GTI - 2010 by MORETO

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Golf MK6 - 1,4 GTI - 2010 by MORETO

Post13 wrz 2012, 21:13

8-) Witam,
w dniu 20.10.2010r. - zakupiłem Golfa VI w wersji Highline z silnikiem 1,4TSI 90kW, 122hp.
Wybrałem kolor czarny "deep" perłowy 2T2T + czarna tapicerka Droppmag Alcantara.

Aktualnie po modyfikacjach wygląda tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Najważniejsze punkty wyposażenia to:[/b]
-7 poduszek powietrznych
-sportowe kubełkowe fotele pokryte alcantarą
-climatronic dwustrefowy + podgrzewane fotele,
-elektryczne szyby przód tył
-hill-holder
-tempomat
-felgi 16”
-gniazdo 12v w bagażniku
-samoobniżające lusterko podczas cofania,
-spryskiwacze reflektorów+statyczne doświetlanie zakrętów.
-przyciski na kierownicy
-pakiet zimowy

Z listy opcji dodatkowych wybrałem:
-pakiet "990"
-wersję 5d + elektryczne szyby tył
-kolor czarna perła 2T2T
-radio dotykowe RCD 510

Update 11.02.2012
-Zakupiony ori zderzak tylni z MK6 GTI + dyfuzor

Update 19.08.2012
-Zakupione fele 18" Wybór padł na klasyczne szprychy Ronal R39 Silver
Obrazek Obrazek Obrazek
05.09.2012
-przebieg ~36.400km wymiana gwarancyjna turbo. Wada fabryczna.
Zgłaszane objawy występowały od czasu do czasu więc trudno było pokazać w serwisie, za trzecią wizytą się udało.
Objawiało się to nierównomiernym przyśpieszaniem, czuć delikatne bujanie począwszy od 2go biegu, takie mikro turbo dziury, czasem potrafiło zamulić auto na 2 do 5s przy redukcji i pełnym gazie).

Zrealizowane drobiazgi 2012
-18" 225x40
-nakładki na wydech UlterSport
-nakładki alu na progi
-malowanie ramek rejestracji na czarny mat no i Cookie Monster;P
-malowanie ori tłumika na czarny mat
-stickery ;)

Obrazek Obrazek Obrazek

Plany:
-lakierowanie i montaż zderzaka MK6 GTI+ dyfuzora GTI (wiosna 2013) JEST!
-montaż tłumika MGmotorsport (wiosna 2013 ) JEST!
-sprężyny -30mm (wiosna 2013) JEST!
-lotka GTI JEST!
-Front MK6 35ED GTI JEST!
-18" 225/40 JEST!

-led na tył
-airride
-ori bixenon led
-progi R20


29.09.2012
Z racji tego że zbliża się październik (a to już prawie zima:P ), zafundowałem golfikowi 5h pieszczot:)
-mycie, auto politura, woskowanie,
-mycie silnika, odkurzanie i zabezpieczanie wnętrza,
-zabezpieczenie uszczelek i zamków,
-wymiana żarówek świateł mijania,
-tak więc zostało tylko zmienić kółka na zimowe i zamknąć go w garażu na zimowy odpoczynek:)

23.12.2012
Sprzedane zostały 18" Ronal, widoczne na zdjęciach powyżej... Nowy setup ujawnię niebawem;)

18.01.2013
zaczęło się modzenie:P
Felgi DARE BBS LM 18", 8J, 5x112, Opony TOYO Proxes T1R 225/40 R18
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Tłumik końcowy CUSTOM z MGmotorsport. Wzór a'la GTI 2x100mm, 100% INOX
Obrazek Obrazek Obrazek

04.03.2013r.
Front i lotka też już na miejscu:)
Obrazek Obrazek

05.03.2013r.
Film poglądowy:


Obrazek

28.03.2013r.
Letni setup już na miejscu, coraz bliżej końca prac na ten sezon:D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

31.03.2013r.
Zimowa sesja ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

12.06.2013r.
upolowana dokładka GTI 35Edition, wypolerowana i polakierowana na kolor srebrny:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 lip 2013, 22:16 przez MORETO, łącznie zmieniany 34 razy
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post14 wrz 2012, 10:13

Witaj MORETO, auto świetne, opis świetny tylko brakuje zdjęć żeby było perfekcyjnie - szczególnie tych pokazujących wprowadzone zmiany - bardzo mnie ciekawi ten tłumik i dyfuzor.
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post16 wrz 2012, 14:40

Fotki modów będą jak wszystko złożę w całość. Gwarancje mam do października, odwiedzę jeszcze ASO w najbliższym tygodniu celem sprawdzenia wszystkiego przed końcem gwarancji. Potem zacznę zakładać zgromadzone fanty:-D
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post17 wrz 2012, 07:29

No to ja już się nie mogę doczekać (jeszcze 13 dni :cry: ), szczególnie tej końcówki wraz z dyfuzorem.
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post18 wrz 2012, 21:21

Ciekaw jestem najbardziej tych końcówek :)
Ciekawe czy od tego tłumika zmieni sie troche dzwiek:P Mozesz podesłac linka do tego tłumika?
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post18 wrz 2012, 21:24

Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post22 wrz 2012, 10:54

tak dokładnie taki, ale jeszcze wtedy mniej zapłaciłem niż teraz jest na promocji:)
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post22 wrz 2012, 12:57

nie wytrzymałem do wiosny i założyłem Ronale dzisiaj:P
Na wiosne założę -30mm;)
Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2012, 14:47 przez MORETO, łącznie zmieniany 2 razy
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post22 wrz 2012, 15:06

Piękne buty na jesień, ciekawe co mu założysz na zimę, skoro jesienny outfit tak wygląda ;)
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post23 wrz 2012, 10:02

Golfik mnie dziś zaskoczył - zasygnalizował spaloną żarówkę i nie mogłem uwierzyć którą.. Otóż spaliła się tylna przeciwmgielna, ta która od wiosny nie była używana, a przez cały okres 2 lat zaledwie kilka razy. Dziwne:/
Offline

zewis

Aktywny

  • Posty: 188
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 18:11
  • Online: 8h 37m 45s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAXA

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post23 wrz 2012, 17:49

Rozbierz swiatla i sprawdz czy tam cos nie zasniedzialo, lub nie zardzewialo na stykach. W tescie Golfa na 100kkm po jego rozebraniu wyszlo na jaw ze wlasnie dali dupy z tylnimi swiatlami, bo otwierajac tylna klape leje sie po nich obficie woda.
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post24 wrz 2012, 17:52

Sprawdziłem, styki piękne i czyste, lampy suche i bez oznak wilgoci. Oględziny i ponowne wpięcie żarówki pomogło:)
Offline

adamplock

Nowicjusz

  • Posty: 19
  • Rejestracja: 27 sie 2012, 15:04
  • Online: 23h 38m
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post25 wrz 2012, 10:43

Słuchaj, mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat tej awarii turbo? Zaobserwowałem u siebie coś podobnego ale do tej pory mowilem sobie ze tylko mi sie zdaje. Mianowice miedzy 1-2 tys obrotów czasami wystepuje takie jakby mikroturbodziury nastepujące po sobie, tak jak ty opisujesz. Auto ma ledwie 7 tys i jest to potestówka...
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post25 wrz 2012, 15:38

W moim przypadku wyglądało to tak, że podczas przyspieszania na 2,3,4 biegu od około 1800 obrotów, po wciśnięcie pedału gazu do oporu, auto przyśpieszało ale w przedziale 2000-3800 odczuwalne było 'falowanie' przy przyspieszaniu. Tzn pedał caly czas wciśnięty, a w aucie czuć ewidentnie, że raz przyspiesza szybciej a raz wolniej (rytmiczna zmiana co ok 2sekundy, bez szarpania ale nieprzyjemne falowanie jakbym popuszczał i zaraz dodawał gazu). Ponadto redukcja z 5 biegu na 3kę i pełny gaz skutkowało 2-5sekundowym mułem a następnie już dobrym przyśpieszaniem. Objaw też był taki, że podczas ruszania, i zmiany biegu z 1 na 2 nie było dobrego ciągu.
Myślałęm że może to wina paliwa (i lałem wtedy verve 98), na wszelki wypadek wymieniłem też filtr paliwa, pomimo że tankuję tylko na markowych stacjach-nie pomogło.

Słyszałem różne opinie w serwisie, że ten typ tak ma, że to normalne albo że nic nie czują nieprawidłowego itp. Objaw co gorsza nie występował za każdym razem więc ciężko było pokazać podczas jazdy testowej.

Z tego co się dowiedziałem to winien jest zawór obejściowy który zaciera się i czasem pozostaje w niewłaściwym ułożeniu co skutkuje np mułem lub falowaniem, zanim pod wpływem ciśnienia powróci do prawidłowej pozycji. Nie wnikałem bo
wymieniono mi całe turbo na gwarancji. Teraz jeździ fantastycznie, nie ma żadnych wcześniej opisanych objawów.
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post29 wrz 2012, 15:07

MORETO pisze:przebieg ~36.400km wymiana gwarancyjna turbo. Wada fabryczna.

Hej, u mnie wymiana turbiny była przy 35.000 km. Widać nie są to odosobnione przypadki.
Objawy jak u ciebie, plus po dwóch tygodniach jazdy zapalił się check engine. Winny zaworek przy turbinie.
5 tyś kilometrów później ducha wyzionęła sprężarka klimy (zaczęła terkotać jak młot pneumatyczny)
Nowa sprężarka wymieniona przy 40.000 już od czasu do czasu zaczyna pochrobotywać (a zrobione niecałe 4 tyś od wymiany)

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post29 wrz 2012, 17:40

zioolko pisze:Nowa sprężarka wymieniona przy 40.000


wymienili Ci na gwarancji? jaki jest przybliżony koszt takiej sprężarki tak z ciekawości?
u mnie na szczęście jest spokój z klimą nic nie terkocze:) słyszałem jeszcze, że siadają pompy paliwa..
Offline
Awatar użytkownika

marrcin

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 10 maja 2012, 23:13
  • Online: 29d 8h 38m 48s
  • Pochwały: 6
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: 1.4TSI 122KM CAXA
  • Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post29 wrz 2012, 17:42

jeszcze trochę i okaże się że wszystko do wymiany mamy :)
Ciekawe czy tylko u nas są takie usterki czy w innych markach też a się nie pisze?
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post29 wrz 2012, 17:53

Każda marka coś tam ma. W Sprinterach siadał czujnik pedału gazu, wymieniany był na gwarancji kilka razy a koszt w ASO to kilka tyś zł (to było w 1996r). W pasacie B5 z kolei padały zamki centralne - 3x wymieniany na gwarancji. Fiaty Panda jeżdzące o jednym oczku też częsty widok, bo topiły się konektory. Koszt wymiany nie był wysoki bo ok 200zł ale irytował fakt, że to była fabryczna wada a nikt nie ogłosił akcji serwisowej.
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post29 wrz 2012, 21:21

MORETO pisze:
zioolko pisze:Nowa sprężarka wymieniona przy 40.000


wymienili Ci na gwarancji? jaki jest przybliżony koszt takiej sprężarki tak z ciekawości?
u mnie na szczęście jest spokój z klimą nic nie terkocze:) słyszałem jeszcze, że siadają pompy paliwa..


Tak, gwarancje mam jeszcze do grudnia 2012 :), a jestem upierdliwy w dochodzeniu swoich praw.
Na pompę paliwa nie narzekałem, ale słyszałem, że siadają, ale tak od 100.000 km w zwyż.

Koszt sprężarki - nie mam pojęcia, było robione z gwarancji, muszę w dokumenty w biurze spojrzeć, może się jakaś kwota uchowała.
Z ciekawości to nówka poza ASO kosztuje 400-500 ojro.

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline

depeche30

Nieśmiały

  • Posty: 37
  • Rejestracja: 16 kwie 2012, 14:42
  • Online: 15h 54m 25s
  • Auto: VW GOLF 6
  • Silnik: 2.0 TDI Higline
  • Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post29 wrz 2012, 22:04

Spręzarka 4160 PLN ,wymieniali mi również ,ale po 89000 tyś
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post29 wrz 2012, 22:16

No to widać, że musi być jakaś wada fabryczna, takie trochę nabijanie klientów w butelkę.
Co to jest 40.000, albo 90.000 dla auta.
W A4 B6 sprężarka mi wytrzymała bez zarzutu 280 tyś przebiegu (turbo wymieniane co prawda przy 120 tyś), a w V8 D11 4.2 po 400 tyś. przebiegu sprężarka pracowała jak nowa.

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline

depeche30

Nieśmiały

  • Posty: 37
  • Rejestracja: 16 kwie 2012, 14:42
  • Online: 15h 54m 25s
  • Auto: VW GOLF 6
  • Silnik: 2.0 TDI Higline
  • Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post29 wrz 2012, 22:27

:evil: A kierownicę to mam tak wyslizganą ,ze szok normalnie jakbym w miejscu kręcił LEWO -PRAWO z tydzień ;) ,bez jazdy ,już mi się nie chce zakładać kolejnego tematu,nie chce być marudą(VW FOREVER),ale to jest zastanawiające ze tak kierak się zużył po 89 tys .
Powoli tracę zaufanie do jakiego kolwiek ASO w mazowieckim , ......a szkoda gadać .
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post01 paź 2012, 20:40

Ja do ASO jadę w najbliższą sobotę w sprawie terkoczących przewodów paliwowych. Jest o tym temat, banalna sprawa ale irytująca a póki gwarancja jest to trzeba to usunąć. Autkiem będę jeździł jeszcze co najmniej 6 latek więc musi być igiełka;)
Offline
Awatar użytkownika

MORETO

Aktywny

  • Posty: 124
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 18:58
  • Online: 1d 22h 39m 42s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf MK6
  • Silnik: TSI 122hp
  • Lokalizacja: Krakow

Re: Golf MK6 1,4TSI 122HP by MORETO

Post06 paź 2012, 21:56

Wizyta w ASO i usługa wykonana w 30 minut. Diagnoza: stukanie przewodów paliwowych, czyli to co obstawiałem.
Receptą jest "poprawa mocowania/podpięcie przewodów paliwowych".
Teraz zero stukania i pierwotna ciiiiszaaaaaa:-D
Offline
Awatar użytkownika

JeGanG

Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 17 lis 2012, 07:22
  • Online: 0s
  • Auto: Czarne i piekne
  • Silnik: Klekot

Re: Golf MK6 - 1,4TSI 122HP - 2010 by MORETO

Post22 lis 2012, 11:36

Możesz kolego napisać coś więcej na temat parametrów tej felgi/opony?
Ładnie się prezentuje w nadkolu ;)
Następna

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości