Alan6R pisze:Cześć.
W zwykłym GTI tarcze hamulcowe mają rozmiar 312 mm, w Performance jest 340 mm więc siłą rzeczy wiąże się to z wymiana zacisków przód. Dodatkowo tarcza tylna jest wentylowana w Perormance. Odnośnie szpery, myślę że będzie to spory problem.
Ze szperą jedynym problemem może być koszt. Mechanicznie nie ma problemu (montaż plug&play).
U siebie zakładałem Wawetraca 10.309.175WK (02Q) dla M6T.
Zaletą Wavetraca jest to, że szarpanie/wyrywanie kierownicy z rąk na nierównościach/koleinach jest minimalne. Odbija się to niestety na cenie. Peloquin będzię nawet 2k PLN tańszy ale będzie rwał kierownicę z rąk na nierównościach/w koleinach.
Do tego trzeba doliczyć:
1) 2 łożyska - w ASO jakieś 400-450 PLN (warto od razu wymienić)
2) zestaw podkładek regulacyjnych - 200PLN (mogą być potrzebne, nie muszą)
3) śruby ARP - 600-700PLN (konieczne)
4) olej
5) wyjęcie skrzyni + montaż szpery