22 lip 2019, 08:57
Oczywiście po wymianie pompki skasowałeś błąd.
Pompkę można sprawdzić podpinając ją pod akumulator i zobaczyć czy działa wirnik.
Oczywiście podpinamy + do plusa i minus do minusa na akumulatorze, trzeci pin w kostce to sterowanie z sterownika silnika, zobacz dokładnie kostkę czy piny nie są zasiedziałe i przewód czy przypadkiem gdzieś nie jest w jakiś sposób uszkodzony.
Szkoda że nie sprawdziłeś czy ta nowa pompka działa podpinając ją pod akumulator przed montażem, bo bywają nowe uwalone.
Pompka ta ma za zadnie chłodzić chłodnicę recyrkulacji spalin po zgaszeniu silnika.
Jeżeli masz kanał to zaopatrz się w długie dwa przewody i podepnij ją bezpośrednio do akumulatora, jeżeli działa to powinieneś usłyszeć działanie, możesz również trzymać ją ręką w tedy jak zadziała będziesz czuł działanie wirnika, przez wibracje.
Wyczytałem gdzieś na jednym z forum, cytuje:
"są dwa rodzaje tej pompki! 5N0965561A oraz 5N0965561. Pompki różnią się mocowaniem i ta pompka z końcówką A jest przewidziana dopiero od modelu 2009."
A ile dałeś za pompkę....
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Ostatnio zmieniony 23 lip 2019, 18:01 przez
Almighty, łącznie zmieniany 2 razy
Powód: Regulamin forum 2.11