Dzisiaj jest 28 mar 2024, 13:45


VW Golf 6 - 2.0TDi 140km 5D - 2010

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

seba55

Sympatyk

  • Posty: 64
  • Rejestracja: 22 mar 2018, 16:21
  • Online: 11d 1h 42m 15s
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDi
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: VW Golf 6 2.0TDi 103kw 5D

Post06 sie 2018, 13:31

Uszczelki wymieniałes czy zostały stare? Podobno bez wymiany może być problem i przy dużych obciążeniach będzie gwizdać, niestety u siebie robiłem na szybko i zostawiłem stare :([/quote]

Z tego co pamiętam to chyba były nowe od przepustnicy to raczej na bank ale na 100% nie jestem pewien bo to też szybka operacja była przed wyjazdem :D na szczęście je wymienić gdyby coś to jest 15min :D
Offline

seba55

Sympatyk

  • Posty: 64
  • Rejestracja: 22 mar 2018, 16:21
  • Online: 11d 1h 42m 15s
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDi
  • Lokalizacja: Wrocław

Re: VW Golf 6 2.0TDi 140km 5D

Post16 sie 2018, 23:14

Takie tam fotki odświeżające :D Auto umyte po trasie to aż się prosiło o jakieś nowe fotki na nowych lampach :) :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline

kinio

Nowicjusz

  • Posty: 10
  • Rejestracja: 06 cze 2016, 22:06
  • Online: 8d 13h 41m 52s
  • Auto: golf 6 variant
  • Silnik: 2.0 TDI

Re: VW Golf 6 2.0TDi 103kw 5D

Post24 kwie 2019, 18:20

Maciek pisze:
lukasik69 pisze:
Maciek pisze:Przy okazji warto rurkę od EGR w kolektorze przerobić i odwrócić o 180*
Przepustnice zaadoptowales vcds?


Jak przeprowadzasz adaptację przepustnicy i po co? W temacie na forum jak dobrze pamiętam to wszyscy piszą, ze nie ma takiej potrzeby.
Druga sprawa po co odwracać i przerabiać tą rurkę? W 1,6 obraca sie jakieś sitko w tej rurce a w 2,0 co chcesz przerabiać?


Każde dotknięcie przepustnicy i zmiana jej położenia nawet delikatnie musi się skończyć adaptacja. Bez powodu nie jest to zrobione. Tym bardziej jeżeli nowa przepustnica to należy ja zaadoptować bo sterownik jej nie „zna”.
Z przeróbka już wyjaśniam o co chodzi.
Mając rurę doprowadzająca spaliny do kolektora dolotowego, to w nim samym jest cześc która kieruje spaliny, nie bezpośrednio prosto tylko w bok i jest to bok s stronę przepustnicy. Taka rurka na końcu zaślepiona z otworem kwadratowym po boku. VOLKSWAGEN naprawiając EGR przepustnice i inne rzeczy które są w obrębie kolektora dolotowego przerabia właśnie ta „kierownice” spalin, jest to oficjalne rozwiązanie VW na zmniejszenie ilości nagaru na przepustnicy i kolektorze odlotowym. Bodajże od 2012r zmienił sposób montażu właśnie tej „kierownicy”.
Bo jak dobrze wiemy przepustnica zawala się nagarem i pękają koła zębate po czym mamy wcześniej wspominany check engine. Ale to tylko moja podpowiedz :)

Jak powinna być skierowana ta rurka? Kwadratowym otworem w kierunku bloku?
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW Golf 6 - 2.0TDi 140km 5D - 2010

Post25 kwie 2019, 08:44

Szukaj filmu na yt lub TPI

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Poprzednia

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości