Dzisiaj jest 28 mar 2024, 12:58


gdzie sprawdzić jaki posiadam moduł komfortu

Moderator: flo

Regulamin forum Moduły elektroniczne, sterowniki, sygnalizacja (kontrolki, buczki, wyświetlacze), instalacje, wiązki, piny, wtyczki, ładowanie, rozruch, immobiliser, alarm, centralny zamek, moduł komfortu, czujniki.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
- Prośby o kodowanie i diagnostykę logów lub błędów zamieszczaj w dziale Diagnostyka i kodowanie
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

wdawid1982

Nowicjusz

  • Posty: 12
  • Rejestracja: 23 sty 2015, 21:18
  • Online: 1d 11h 2m 10s
  • Auto: VW Golf 7
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Lokalizacja: wielkopolska

gdzie sprawdzić jaki posiadam moduł komfortu

Post24 paź 2016, 19:46

Mam pytanie, gdzie sprawdzić jaki posiadam moduł komfortu odpowiedzialny min. za multifunkcję i tempomat. Brakuje mi tych rzeczy chciałbym dołożyć, a nie wiem czy nie zacząć od modułu komfortu. Ewentualnie jakie są wersje modułów.
Dziękuję i pozdrawiam.
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Moduł komfortu

Post25 paź 2016, 13:27

W Golfach VI nie ma modułu komfortu. Multifunkcja i tempomat sterowane są ze sterownika kierownicy.
Offline

wdawid1982

Nowicjusz

  • Posty: 12
  • Rejestracja: 23 sty 2015, 21:18
  • Online: 1d 11h 2m 10s
  • Auto: VW Golf 7
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Lokalizacja: wielkopolska

Re: Moduł komfortu

Post25 paź 2016, 19:02

A w VII nie sprecyzowałem, chodzi o najnowszego golfa...też zależy to od sterownika kierownicy? I pytanie jak sprawdzić czy ewentualnie obsłuży te dwie opcje...
Offline
Awatar użytkownika

damiandmbk

Nieśmiały

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 25 sie 2016, 21:25
  • Online: 15h 15m 31s
  • Auto: VW Golf 7
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Moduł komfortu

Post05 kwie 2017, 17:35

Musisz sprawdzić wersję Gateway'a - Low, Mid lub High. Zalecam kupno wersji High jeżeli chcesz multifunkcję i tempomat. Po wymienie Gatewaya musisz do kogoś podjechać aby zdjąć Safe CP w ODIS'ie.
Wersję Gateway'a sprawdzisz w VCDS'ie lub możesz go całego wyciągnąć lub po prostu zrobić mu zdjęcie z lampą błyskową i zobaczysz jaki ma kod napisany na sobie - znajduje się nad pedałem hamulca i gazu. Jak się położysz i spojrzysz od spodu to nad srebrną kolumną kierowniczą. Gatewaya można wyjąć bez rozbierania jakichkolwiek elementów, trzeba tylko mieć sprawne ręce.
Offline
Awatar użytkownika

BRUNO55

Senior Moderator

  • Posty: 1129
  • Rejestracja: 20 mar 2016, 08:15
  • Online: 49d 14h 57m 2s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW GOLF VII Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 103 KW CHPA
  • Lokalizacja: CRY

Re: Moduł komfortu

Post04 sty 2018, 13:06

damiandmbk pisze:Musisz sprawdzić wersję Gateway'a - Low, Mid lub High. Zalecam kupno wersji High jeżeli chcesz multifunkcję i tempomat. Po wymienie Gatewaya musisz do kogoś podjechać aby zdjąć Safe CP w ODIS'ie.
Wersję Gateway'a sprawdzisz w VCDS'ie lub możesz go całego wyciągnąć lub po prostu zrobić mu zdjęcie z lampą błyskową i zobaczysz jaki ma kod napisany na sobie - znajduje się nad pedałem hamulca i gazu. Jak się położysz i spojrzysz od spodu to nad srebrną kolumną kierowniczą. Gatewaya można wyjąć bez rozbierania jakichkolwiek elementów, trzeba tylko mieć sprawne ręce.

No właśnie wymieniłem Gateway-a na 7N0... J i po wyłączeniu zapłonu na wyświetlaczu zegarów pojawia się komunikat jak na zdjęciu. Instrukcja bardzo lakonicznie mówi o tym w aspekcie immo. Wszystko działa auto odpala i nic się nie dzieje no i błędów nie ma. Komunikat ten mi nie przeszkadza ale dobrze by było aby znikł.
Czy można go jakoś wyłączyć za pomocą VCDS-a ?
Obrazek
Obrazek
Alkohol niszczy skórę - głównie na kolanach i łokciach..
Offline
Awatar użytkownika

greg2

Senior Moderator

  • Posty: 1004
  • Rejestracja: 04 cze 2013, 15:45
  • Online: 132d 12h 32m 47s
  • Pochwały: 23
  • Auto: Golf VII GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: gdzie sprawdzić jaki posiadam moduł komfortu

Post04 sty 2018, 13:34

z tego co pamietam to chodzi o podwojne ryglowanie drzwi, czyli jezeli kogos zamkniesz w aucie to nie otworzy drzwi od srodka i stad ostrzezenie
Ostatnio zmieniony 04 sty 2018, 16:03 przez greg2, łącznie zmieniany 1 raz
Offline

seba

Stały Bywalec

  • Posty: 371
  • Rejestracja: 20 kwie 2012, 11:49
  • Online: 43d 14h 38m 50s
  • Pochwały: 16
  • Auto: VW Golf 7 FL
  • Silnik: 1.4 TSI 150KM CZDA
  • Lokalizacja: Wielkopolskie

Re: gdzie sprawdzić jaki posiadam moduł komfortu

Post04 sty 2018, 15:59

Dokładnie tak jak kolega pisze, ostrzeżenie takie. Też się zdziwiłem po wymianie gateway’a. Jak wyłączysz podwójne ryglowanie to znika.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Offline
Awatar użytkownika

BRUNO55

Senior Moderator

  • Posty: 1129
  • Rejestracja: 20 mar 2016, 08:15
  • Online: 49d 14h 57m 2s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW GOLF VII Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 103 KW CHPA
  • Lokalizacja: CRY

Re: gdzie sprawdzić jaki posiadam moduł komfortu

Post04 sty 2018, 16:32

seba pisze:Dokładnie tak jak kolega pisze, ostrzeżenie takie. Też się zdziwiłem po wymianie gateway’a. Jak wyłączysz podwójne ryglowanie to znika.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Człowiek się uczy całe życie. Dzisiaj trochę poszperałem i dość sporo na ten temat jest napisane na forum SKOD-y. W 2011 roku cały koncern VAG wprowadził dodatkowe zabezpieczenie auta w postaci podwójnego ryglowania. To spowodowało że VAG podniósł swoją rangę dotyczącą fabrycznych zabezpieczeń. Działa to faktycznie fajnie bo po jednym naciśnięciu zamykania na pilocie nie można żadnych drzwi otworzyć od wewnątrz natomiast jak zamykanie z pilota naciśnie się dwa razy to auto jest zamknięte ale od wewnątrz można otworzyć drzwi.
seba tylko gdzie się to podwójne ryglowanie wyłącza ?
Bo podwójnym naciśnięciu pilota jest to wyłączone tylko chwilowo. Póżniej wraca.
Obrazek
Alkohol niszczy skórę - głównie na kolanach i łokciach..

Wróć do Elektryka i Elektronika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości