G62 jeżeli jest od wskazówki na blacie i dawki do silnika to jest jeden i w nim są dwa czujniki. A więc za pomocą vcds sprawdza się w silniku jaka wartość i w zegarach. Pierw na zimnym a potem na rozgrzanym. Po tym juz wiesz czy jest ok. Nie mniej jeżeli dzieją się głupoty tak jak u ciebie z wentylatorem to tak jak kolega napisał . Musisz wymienić czujnik temperatury na chłodnicy ale zanim to bym zrobił to naprawdę bym podjechał do kogoś kto ma vcdsa.
Słuchaj w vcds dokładnie w MS jest info jaki czujnik i ile wskazuje. Naprawdę vcds to świetne narzędzie. Teraz silniki są naszpikowane w czujniki ciśnienia i temperatury i w aucie jest ich z 7 przynajmniej dla temperatury.
Moja rada to nie wróżyć z fusów czy mechaników którym się wydaje tylko diagnostyka.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Dodam od siebie ze od golfa 4 i passata b7 krzywa w liczniku jest tak zrobiona ze wskazanie tego samego czujnika czyli G62 na blacie pokazuje 90 stopni bo jest to linearyzacja aby kierownik czuł się lepiej a w rzeczywistości w MS w silniku 75 nie będzie więc to co na blacie to teoretycznie. Dopiero powyżej 90 pokazuje prawdę bo juz może soe przegrać bo np termostat trzyma.
Sprawdź wartości mierzone !!!! Potem wymieniaj a od tych co się im wydawało to daj paragon i za ich wydawało się niech płacą i się kształcą bo wałkoni jest dużo. Szkoda tylko że Twoim kosztem. Za moment powiedzą ci ze rury się Pozapychaly i musisz węże wymieniać