No szukasz dziury w całym
W BCM Zaznaczasz tpms jeżeli jest wbudowany w Bcm .
Jeżeli nie to niema takiej potrzeby zaznaczać ( w przypadku tpms połączony z ext can).
Pamiętaj ze na usa są lepiej wyposażone auta w elektronikę. Np abs. I tak jest w przypadku bcm 5K0 który w pewnej opcji posiada w sobie tpms.
Zatem jak masz w bcm tpms to w abs tez Zaznaczasz bo wtedy robi się wirtualny sterownik 65 w aucie a obsługuje go właśnie bcm.
Tak jak jest chyba z komfortem czy immo które jest w budziku a na GW jako oddzielny moduł. Kumasz ?
Nawet jeżeli masz tpms to Zaznaczasz w abs tpms. Patrz po kodach PR
Dlatego ze abs i tpms razem współpracują.
A więc to są dwa sposoby posiadania tpms z kół ale wykonane w dwojaki sposób. Przez dwa różne sterowniki ale kodowane tez w abs.
Pośredni sposób z czujników abs jest kodowane w abs ale też w GW żeby stworzyć ten wirtualny sterownik w aucie którego funkcje logiczna pełni właśnie abs. Do tego w abs kodujesx czy masz fizyczny przycisk lub nie i wtedy na mfa kasowanie.
Dodam od.siebie ze mając przycisk od tpms z.abs w przypadku utraty ciśnienia wskazanym przez modul 65 z przycisku nie skasuj esz błędu. A w samym z abs oczywiście . Z zegarów także.
Ja u siebie musze zrobić porządek bo mam przycisk tpms , kasowanie w zegarach I jeszcze moduł 65 . I fakt ze tylko 65 jest szybki w reakcji bo z abs to różnie bywa. Chyba jak spadło do 1.5 to wtedy ryczał.
Mam nadzieje ze wyjaśniłem.
P.s. uprzedzam przed napalencami przed kupnem od razu 5K0 bo w większości są pod czujniki 315 MHz a i w większości posiadają kessy i chyba na ta chwile nikt nie.ogarnial tematu wylaczenia kessy w bcm.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka