No siemka mistrzowie jak to mówia ze niedzielna praca w g ó w n o sie obraca ale nie u mnie dzisiaj. Rozpykałem to dziadostwo. Tak jak myslalem ta masa niepotrzebna na pinie 4 w module i w lampach na 1 . Odpiolem ten przewd z modułu i z lamp i poprowadziłem nowy przewód osobny i co......... BANAN NA RYJU
odrazu moduł sie połaczył z lampami i wsio działa jak powinnio. Albo ktos cos namotał pod decha we wiązce albo hfzoes przewd do masy sie przytarł.Tak wiec dziekuje Wam za pomoc i cenne rady
Tak wiec zadnych błędów w 55 juz nie ma
A jeszcze mam pytanie u mnie w aucie za trzy czujniki na wahaczach z przodu dwa i z tyłu jeden bo mam DDC i jak przedzwaniałem czy idzie sygnał z tylnego czujnika do modułu to nie ma wg przejscia. Ale w blokach pomiarowych niby sa wartosci trzech czujników. Gdzie ten sygnał z tych czujników idzie ??
Jeszcze raz dzieki za zainteresowanie
Ojjjjjj za szybko pochwaliłem hmmm zdnego błedu nie ma ale tak teraz patrze ze tylko prawa lampa przy testach skreca lewo prawo, a lewa tego nie robi ? cos zle zakodowane?
EDIT : PANOWIE a wiec dziala to tak podczas testów ze porusza sie prawa soczewka:
dynamiczne światło skrętu: pozycja lewa ( soczewka prawa skreca w lewo)
dynamiczne światło skrętu: pozycja prawa ( soczewka prawa skreca w prawo)
Lewa lampa tylko chodzi góra dół ma tak byc ?? bo juz xenony śnią mi sie po nocach
Możliwe ze moduł skretu walniety a nie pokazuje błedu ?
No i znowu Edit Panowie
nie dawało mi to spokoju i dzisiaj znowu zderzak i przełozyłem moduły i teraz lewa skreca a prawa nie
Czyli wychodzi na to ze moduł jest walniety a błedu nie pokazuje