BRUNO55 pisze:Kingade pisze:OK dziękuje
A czy orientujecie się może czy wymiana tych podpór jest skomplikowana jakoś ? Trzeba na coś zwrócić uwagę by tego nie schrzanić ?
Jedynie trzeba zwrócić uwagę aby każda tuleja z obudową była na właściwej stronie auta bo nie są one zamienne. Reszta jest stosunkowo prosta jedynie może być mały kłopot ze zdjęciem starej podpory z wahacza ale przy pomocy łyżki od kół idzie to zdjąć.
Wymieniałem te tuleje w Mk5 tu są takie same i tak było jak napisałem a po wymianie nie musiałem regulować zbiezności. Na przeglądzie okazało się też że jest wszystko OK.
Bardzo dziękuje Bruno55

Tez tak myślałam ze raczej zbieżności nie trzeba by ustawiać poniewaz te podpory wydaje mi się ze maja za zadanie delikatnego amortyzowania wahacza ( ale oczywiście mogę się mylić

) Szukałam coś w książce ale w wymianie zawieszenia akurat nic o tych podporach :/
I wydaje mi się ze raczej trudno byłoby je zamienić kierunkami nawet mam na nich napisane która jest która

Jeszcze raz dziękuje
