Przepraszam Panowie, tak to jest jak czyta sie temat zbyt szybko na telefonie
.
Jesli chodzi o 18" to cena kompletu z indeksem predkosci do 240 km/h wynosi w tej chwili od 2200 za Dunlopa do 2400 za Continentala. Ja osobiscie zdecydowalem sie na Dunlopy, ale obydwie opony sa z najwyzszej polki i ciezko wybrac jednoznacznego zwyciezce.
Jednakze, co do dylematu a propos rozmiaru na zime... Dzisiaj na wlasnej skorze przekonalem sie, ze 17" jest zdecydowanie lepsza opcja. Caly zeszly sezon przejezdzilem na tym rozmiarze bez zadnego problemu, a dzis... Dwa dni po zamontowaniu setupu na zime, rozwalilem opone na dziurze. Ogolnie dziwna ta dziura, a wlasciwie nasyp lekko wyrobiony, ale jednak opona strzelila w momencie - musialem trafic na jakis rant :-/.
Podsumowujac, jesli 18 to trzeba troche bardziej uwazac, a wiadomo, .ze dziur w zimie i bezposrednio po niej jest jest znacznie wiecej. Z tego tez powodu i po mojej dzisiejszej przygodzie, kupilbym 17" alu, a do tego najnowsze oponki Continentala TS860 (niedostepne w 18") i polaczysz przyjemne z pozytecznym. Dochodzi jednak koszt alufelg i mniej-wiecej o tyle drozszy bedzie wybor innego rozmiaru niz posiadasz obecnie.
Adam.