Nieśmiały
- Posty: 48
- Rejestracja: 16 mar 2016, 21:04
- Online: 22h 20m 49s
- Auto: VW Golf 7
- Silnik: TSI 150KM
- Lokalizacja: W-wa
Marka/Model: Golf 7
Rok produkcji: 2015
Silnik/Pojemność/Moc: 1.4 TSI 150 KM
Kolor: limestone
Układ napędowy: manual
Zawieszenie: 17" Dijon ("sportowy" zawias)
Car Audio: standard
Wyposażenie: Comfortline + xenon basic, pakiet zimowy, pakiet business, pakiet czujnik deszczu, 17" Dijon,
Modyfikacje zrealizowane:
Modyfikacje planowane: led'owe podświetlenie tablic + led'owe światła do jazdy dziennej
Od kilku dni jestem szczęśliwym kierowcą Golfa VII. Kiepskie warunki atmosferyczne + brak czasu za dnia sprawiły, że póki co wrzucam wyłącznie fotki sprzed zakupu. Na dniach postaram się zrobić jakąś małą sesję;)
Jestem bardzo zadowolony kultury pracy, elastyczności i dynamiki silnika. Co prawda jest on na dotarciu więc staram się nie przekraczać 3 tys. obr. ale i w tym zakresie rozpędza się baaardzo przyjemnie;) Nie ma może takiego "kopnięcia z dołu" jak 2 litrowy diesel 136KM którym dotychczas jeździłem, ale wiadomo, że to inna charakterystyka pracy. Jak już na cyferblacie stuknie 1500-2000 km to będzie można pokręcić go wyżej;)
Obawiałem się trochę sztywniejszego zawieszenia i 18" felg, ale moje obawy były bezpodstawne. Jest sprężycie, ale całkiem komfortowo. Tylko przy takiej średnicy i niskim profilu trzeba baczniejszą uwagę zwracać na dziury, wyrwy i temu podobne aby sobie biedy nie napytać (ale może przesadzam).
Spalanie... po 130 kilometrowej przejażdżce po Warszawie (w większości poruszanie się w standardowym ruchu miejskim, trochę korków, trochę obwodnicy 120-130 km/h, trochę postoju z włączonym silnikiem) przy wyłączonym trybie start/stop wyszło 6.6 l/100km. Myślę, że nie najgorzej. Mam jednak nadzieję, że po bliższym zapoznaniu się z autem uda utrzymać spalanie nie większe niż 7l/100 km przy ekonomicznej ale nie zamulającej jeździe ale na krótszych odcinkach i w trochę mniej sprzyjających warunkach drogowych (korkach).
To moje pierwsze auto z xenonami - jestem zachwycony. Już nie mogę się doczekać jakiejś dłuższej, nieoświetlonej trasy;) (a więc tego czego do tej pory nie znosiłem). Fajnie jakby żarówki doświetlające zakręty były w podobnej barwie no ale nie można mieć wszystkiego.
To czego mi brakuje z wersji Highline to na pewno zjawiskowego podświetlenia wnętrza... ale za to bardziej podobają mi się wstawki ze szczotkowanego aluminium niż ten czarny, kurzolubny lakier z zacięciem do daktyloskopii . (ale to tylko subiektywne odczucie ).
Rok produkcji: 2015
Silnik/Pojemność/Moc: 1.4 TSI 150 KM
Kolor: limestone
Układ napędowy: manual
Zawieszenie: 17" Dijon ("sportowy" zawias)
Car Audio: standard
Wyposażenie: Comfortline + xenon basic, pakiet zimowy, pakiet business, pakiet czujnik deszczu, 17" Dijon,
Modyfikacje zrealizowane:
Modyfikacje planowane: led'owe podświetlenie tablic + led'owe światła do jazdy dziennej
Od kilku dni jestem szczęśliwym kierowcą Golfa VII. Kiepskie warunki atmosferyczne + brak czasu za dnia sprawiły, że póki co wrzucam wyłącznie fotki sprzed zakupu. Na dniach postaram się zrobić jakąś małą sesję;)
Jestem bardzo zadowolony kultury pracy, elastyczności i dynamiki silnika. Co prawda jest on na dotarciu więc staram się nie przekraczać 3 tys. obr. ale i w tym zakresie rozpędza się baaardzo przyjemnie;) Nie ma może takiego "kopnięcia z dołu" jak 2 litrowy diesel 136KM którym dotychczas jeździłem, ale wiadomo, że to inna charakterystyka pracy. Jak już na cyferblacie stuknie 1500-2000 km to będzie można pokręcić go wyżej;)
Obawiałem się trochę sztywniejszego zawieszenia i 18" felg, ale moje obawy były bezpodstawne. Jest sprężycie, ale całkiem komfortowo. Tylko przy takiej średnicy i niskim profilu trzeba baczniejszą uwagę zwracać na dziury, wyrwy i temu podobne aby sobie biedy nie napytać (ale może przesadzam).
Spalanie... po 130 kilometrowej przejażdżce po Warszawie (w większości poruszanie się w standardowym ruchu miejskim, trochę korków, trochę obwodnicy 120-130 km/h, trochę postoju z włączonym silnikiem) przy wyłączonym trybie start/stop wyszło 6.6 l/100km. Myślę, że nie najgorzej. Mam jednak nadzieję, że po bliższym zapoznaniu się z autem uda utrzymać spalanie nie większe niż 7l/100 km przy ekonomicznej ale nie zamulającej jeździe ale na krótszych odcinkach i w trochę mniej sprzyjających warunkach drogowych (korkach).
To moje pierwsze auto z xenonami - jestem zachwycony. Już nie mogę się doczekać jakiejś dłuższej, nieoświetlonej trasy;) (a więc tego czego do tej pory nie znosiłem). Fajnie jakby żarówki doświetlające zakręty były w podobnej barwie no ale nie można mieć wszystkiego.
To czego mi brakuje z wersji Highline to na pewno zjawiskowego podświetlenia wnętrza... ale za to bardziej podobają mi się wstawki ze szczotkowanego aluminium niż ten czarny, kurzolubny lakier z zacięciem do daktyloskopii . (ale to tylko subiektywne odczucie ).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2016, 17:52 przez Maylo, łącznie zmieniany 2 razy