06 mar 2016, 14:48
Witam,
mam następujący problem w Golfie Gti mk6 2010 rok DSG CCZB,
czasami będąc w pozycji N lub P na skrzyni silnik wyraźnie się trzęsie tak jakby występowała przerwa w zapłonie, pojawia się to w różnych odstępach czasu, czasami silnik chodzi bez zarzutu, czasami na światłach po wrzuceniu N-ki zaczyna przerywać objawiając się charakterystycznym zatrzęsieniem całej budy.
Po kupnie wymieniłem świece na Irydowe NGK, zrobiłem czyszczenie zaworów i dolotu z zbierającego się nagaru, wymieniłem cewki na R8 (znajomy miał akurat niepotrzebne używki).
Tydzień temu zamrugał mi check engine i odrazu zgasł, zostawił kod 00769 czyli wpadanie zapłonu na 1 cylindrze, profilaktycznie zamieniłam cewki 1 i 4, od tej pory błąd się nie pojawił, trzęsienie/przerywanie jednak nadal nie ustało.
Poza sporadycznym zatrzęsieniem Gtik chodzi bez zarzutów w całym zakresie obrotów, problem nie nasila się przy włączaniu/wyłączaniu AC.
zastanawiam się powoli czy może być to wina padającego wtrysku ?
Świece wykręciłem 3 dni temu, wszystkie wyglądają tak samo.
Z góry dzięki za wszelkie pomysły w czym może tkwić problem.