
Banned
- Posty: 1867
- Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
- Online: 39d 15h 15m 40s
- Pochwały: 30
- Auto: VW Golf 6
- Silnik: CBCD
- Lokalizacja: Lodzkie
Marka/Model: VW GOLF 6 HIGL
Rok produkcji:listopad 2009 -modelowo 2010
Silnik/Pojemność/Moc: 2.0 TDI CR (CBDC) / 110 kM
Kolor: czarny LC9X
Układ napędowy: skrzynia 5 :/
Zawieszenie: seria 16
Car Audio: RCD510
Wyposażenie: to co ma HL (kiera multi , lusterko prawe down, MFA+, grzane pupy)+ alarm. OPS. Podgrzewane spryskiwacze. Spryskiwacze reflektorów. Alarm. 4 drzwi w elektryce.
Modyfikacje zrealizowane:
- program na 180kM i 410Nm
- dołożenie BT premium 3C8 z WiFi
- dołożenie oświetlenia na stopy z przodu i z tyłu ( LED)
- założenie lampek w drzwiach przednich i tylnich (warningi) ( LED)
-zaślepki na kielichy amortyzatorów
-aktywacja DRL i ikony na zegarach
- założone lusterka składane z oświetleniem i zamykanie z pilota
- TPMS indirect
- RCD 510 z DAB ( wymieniono panel dotykowy na nowy )
- nowy panel climatronic
- zegary premium z 2012 od cabrio
- osłona dźwigni foteli
- zaślepki wentyli z logo VW
- przednie lampy soczewka z LED ( aktywowane przygaszanie jak w audi przy skręcie )
- tylne lampy LED
- oświetlenie rejestracji fabryczny LED
- nakładki na multifunkcje z piano black
- nakładki na pedały i podstąpnica chrom
- szuflady foteli
- wymieniono GATEWAY ( jest asystent zmęczenia )
- boczki i dekory założone z GTD
- zegary 3D premium
- PLA 2.0 z OPS 360
- MDI z gniazdem USB i ladowarką
- zalozenie modulu FM/DAB z położeniem wiązki do klapy
- listwy chrom na progi
- aktywowane HHC
- aktywowane TPMS w zegarach
- bixenon z LED + AFS
- czujnik deszczu/światła AUTO + lusterko ściemniające się
- uruchomienie sign assist i line assist a także LA w kamerze R242
- webosta wraz z pilotem zdalnego sterowania Telestart
- LED w lusterkach
- montaż TPMS HIGH czyli z czujnikami w kołach i wskazaniem na zegarach
- klapa tylna z lotką od GTI z 3 światłem stop OEM LED
- montaż RVC kamery cofania w wersji LOW
- wymiana modułu PLA na 1k8 - sam się aktywuje
Modyfikacje planowane:
Tajemnica
generalnie to było 17 auto które szukałem. jak nie fronty nowe to padliny
Udało się bo coś mnie podkusiło mimo że zdjęcia na ogłoszeniu były delikatnie mówiąc kiepskie. Auto od pierwszego właściciela i salonowe PL. Auto użytkowane przez pana 55lat ( facet na poziomie - w domu poza tym Tiguan i za 10 tygodni miał dojechać nowy passat w HL) a później syna 29 ( spokojny ułożony facet).
Ani po drodze nie było po auto ani inne rzeczy (kumpel mechanik mnie wystawił ;( , następnego dnia padało u mnie ale pojechałem.
Auto w środku pamiętało kurz sprzed 2 lat chyba. Sprzątane w środku było ale nie tak jak ja lubię, kurz pod fotelem na prowadnicach czy regulacji wysokości fotela mnie dobijał ;P
Autko obejrzane, przed wyjazdem VIN sprawdzony w serwisie. Na miejscu po poznaniu gościa i rozmowie wiedziałem wszystko. Wiedziałem że go wezmę. nawet nie podłączyłem go pod kompa (miałem tylko VAGA) a nie VCDS-a.
Auto ok, bezwypadkowe ale było zwyczajnie brudne. Kosmos jak musiałem się nauczyć jeździć na takiej długiej skrzyni.
Zupełnie inaczej niż te inne co oglądałem
które stoją do dziś na portalach 
Myślę że auto nie poszło (wisiało ok 2 tygodni) bo cena była ok 3 tyś. więcej niż średnia z allegro. Patrząc na ogłoszenia to można znaleźć takiego za mniej niż 30 tyś.
Ostatnia szybka sesja

Ostatnie foty

Rok produkcji:listopad 2009 -modelowo 2010
Silnik/Pojemność/Moc: 2.0 TDI CR (CBDC) / 110 kM
Kolor: czarny LC9X
Układ napędowy: skrzynia 5 :/
Zawieszenie: seria 16
Car Audio: RCD510
Wyposażenie: to co ma HL (kiera multi , lusterko prawe down, MFA+, grzane pupy)+ alarm. OPS. Podgrzewane spryskiwacze. Spryskiwacze reflektorów. Alarm. 4 drzwi w elektryce.
Modyfikacje zrealizowane:
- program na 180kM i 410Nm
- dołożenie BT premium 3C8 z WiFi
- dołożenie oświetlenia na stopy z przodu i z tyłu ( LED)
- założenie lampek w drzwiach przednich i tylnich (warningi) ( LED)
-zaślepki na kielichy amortyzatorów

-aktywacja DRL i ikony na zegarach
- założone lusterka składane z oświetleniem i zamykanie z pilota

- TPMS indirect
- RCD 510 z DAB ( wymieniono panel dotykowy na nowy )
- nowy panel climatronic
- zegary premium z 2012 od cabrio

- osłona dźwigni foteli
- zaślepki wentyli z logo VW
- przednie lampy soczewka z LED ( aktywowane przygaszanie jak w audi przy skręcie )
- tylne lampy LED
- oświetlenie rejestracji fabryczny LED
- nakładki na multifunkcje z piano black
- nakładki na pedały i podstąpnica chrom
- szuflady foteli
- wymieniono GATEWAY ( jest asystent zmęczenia )
- boczki i dekory założone z GTD
- zegary 3D premium
- PLA 2.0 z OPS 360
- MDI z gniazdem USB i ladowarką
- zalozenie modulu FM/DAB z położeniem wiązki do klapy
- listwy chrom na progi
- aktywowane HHC
- aktywowane TPMS w zegarach
- bixenon z LED + AFS
- czujnik deszczu/światła AUTO + lusterko ściemniające się
- uruchomienie sign assist i line assist a także LA w kamerze R242
- webosta wraz z pilotem zdalnego sterowania Telestart
- LED w lusterkach
- montaż TPMS HIGH czyli z czujnikami w kołach i wskazaniem na zegarach
- klapa tylna z lotką od GTI z 3 światłem stop OEM LED
- montaż RVC kamery cofania w wersji LOW
- wymiana modułu PLA na 1k8 - sam się aktywuje
Modyfikacje planowane:
Tajemnica

generalnie to było 17 auto które szukałem. jak nie fronty nowe to padliny
Udało się bo coś mnie podkusiło mimo że zdjęcia na ogłoszeniu były delikatnie mówiąc kiepskie. Auto od pierwszego właściciela i salonowe PL. Auto użytkowane przez pana 55lat ( facet na poziomie - w domu poza tym Tiguan i za 10 tygodni miał dojechać nowy passat w HL) a później syna 29 ( spokojny ułożony facet).
Ani po drodze nie było po auto ani inne rzeczy (kumpel mechanik mnie wystawił ;( , następnego dnia padało u mnie ale pojechałem.
Auto w środku pamiętało kurz sprzed 2 lat chyba. Sprzątane w środku było ale nie tak jak ja lubię, kurz pod fotelem na prowadnicach czy regulacji wysokości fotela mnie dobijał ;P
Autko obejrzane, przed wyjazdem VIN sprawdzony w serwisie. Na miejscu po poznaniu gościa i rozmowie wiedziałem wszystko. Wiedziałem że go wezmę. nawet nie podłączyłem go pod kompa (miałem tylko VAGA) a nie VCDS-a.
Auto ok, bezwypadkowe ale było zwyczajnie brudne. Kosmos jak musiałem się nauczyć jeździć na takiej długiej skrzyni.
Zupełnie inaczej niż te inne co oglądałem


Myślę że auto nie poszło (wisiało ok 2 tygodni) bo cena była ok 3 tyś. więcej niż średnia z allegro. Patrząc na ogłoszenia to można znaleźć takiego za mniej niż 30 tyś.
Ostatnia szybka sesja
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg

Ostatnie foty

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2018, 10:04 przez tberent, łącznie zmieniany 14 razy