Tomaszw pisze:Moją opinie piszę mając 350 km na liczniku więc nie brać jej na serio. Ergoactive warto. Mega możliwości z ustawieniem fotela plus podgrzewanie foteli i funkcja delikatnego masażu.
Skóry nigdy nie miałem ale łatwo ją czyścić. Zastanawiam się tylko nad jej wytrzymałością. Osobiście boje się, że przetnie się nawet od wiklinowego kosza albo klucza w kieszeni. Wszystko zależy kto czego oczekuje.
W moim przypadku tylko wytrzymałość wzbudza mieszane uczucia. Reszta jak najbardziej za. Nie wiem także czy ie sa one bardziej wyprofilowane od foteli z materiału.
Dynamiczna regulacja zasięgu ksenonów, na filmikach wygląd nieźle tylko na filmikach. Nie wiem czy trzeba mieć jeszcze intelligent light assistant aby to działało jak na filmikach. Ja tego nie mam i dla mnie straszna lipa te reflektory. Nie widzę żadnego ruchu źródła światła w czasie jazdy tylko jak sobie oświetlam ścianę. Jestem zły że płacąc kupę siana za Top nie mam tego systemu, który w gorszej wersji można zamówić z tańszymi lampami. WIELKIE NIEPOROZUMIENIE !!!
Co do komfortu spodziewałem się więcej. Tylko że może być spowodowane tym że na jeździe próbnej miałem zupełnie inne auto. Hatchbak i 18" ze sportowym zawieszaniem.
Co do zakupu jestem zadowolony jak najbardziej wiadomo, że coś jeszcze można było zamówić ale cena leci tak szybko do góry jak
prom kosmiczny.
Brakuje w moim przypadku radaru, intelligent light assistant, sportowe zawieszenie fajnie ale nie na drogi którymi jeżdżę, podgrzewania szyby przedniej (CHORA CENA PAKIETU).
Czy kupiłbym ponownie TAK.
Moją opinie piszę mając 350 km na liczniku więc nie brać jej na serio.
Tobie zapewne chodzi o Dynamic light assist, jest rewelacyjny system w którym auto regulują zasięg reflektorów (jeździ cały czas na długich tylko gdy wykryje auto lub coś z naprzeciwka odpowiednio przysłania osłonę aby nie oślepić) ale niestety do świateł TOP wymagają dopłaty. Natomiast Dynamiczny system regulacji zasięgu świateł to:
"W niemal wszystkich współcześnie produkowanych samochodach wyposażonych w reflektory ksenonowe montuje się dynamiczne systemy regulacji, które biorą pod uwagę również zmiany kąta nachylenia świateł wynikające z przyspieszenia lub hamowania. Sterownik oblicza dane pochodzące z czujników, uwzględnia one również obciążenie samochodu"
A jak się sprawuje dynamiczne doświetlanie zakrętów w G7?