
Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 sie 2015, 23:18
- Online: 4h 22m 5s
- Auto: Volkswagen Golf VI
- Silnik: 1.6 TDI 150 Km 320Nm
- Lokalizacja: Podlaskie
Marka/Model: Volkswagen Golf VI 3D
Rok produkcji: 2010
Silnik/Pojemność/Moc: 1.6 TDI 77kw/ 105km , jest 150km 330Nm
Kolor: Schwarz L041
Układ napędowy: Manual niestety tylko 5 biegowy
Zawieszenie: Seria
Car Audio: RNS510 + 8 głośników
Wyposażenie:
Comfortline
Pakiet zimowy ( usunięte spryskiwacze ze zderzaka )
Reflektory xenonowe + cukierki do jazdy dziennej
Tylne lampy w technologii LED ( dark cherry )
Podświetlenie tablicy rejestracyjnej w technologii LED
18 calowe koła Interlagos 235/40
Nawigacja RNS510 z dyskiem twardym o pojemności 10GB, z funkcją odtwarzania filmów
Nietypowy kolor wnętrza- cappuccino wraz z karbonowymi wstawkami
Elektryczne szyby, lusterka
Podgrzewana przednia szyba
Podgrzewane fotele przednie
Oryginalnie przyciemnione tylne szyby
Aluminiowa końcówka wydechu
System OPS ( Parctronic)
Dwustrefowy Climatronic
Dywaniki welurowe i gumowy
Przednie światła przeciwmgielne
Komputer pokładowy ( rozszeżony ) MFA+
ITP ITD
Modyfikacje zrealizowane:
Reflektory xenonowe + cukierki do jazdy dziennej
Tylne lampy w technologii LED ( dark cherry )
Podświetlenie tablicy rejestracyjnej w technologii LED
18 calowe koła Interlagos na oponach Pirelli P Zero Nero 235/40 (95Y)
Wymienione tarcze i klocki ATE
Chiptuning- obecnie 150km i 330 NM ( polecam każdemu, frajda z jazdy razy 5
)
Dołożenie Aluminiowej końcówki wydechu
Modyfikacje planowane:
Mam dylemat dotyczący montażu kierownicy multifunkcyjnej od Golfa GTD, całe wnętrze wydaje się puste bez niej
Zderzaki i grill od Golfa GTD
Goferka sprowadziłem z Niemiec w 2013r z przebiegiem 83 tys km i póki co nie mogę narzekać. Auto jest dynamiczne i bardzo komfortowe. Jazda nim sprawia wiele frajdy mimo że nie jest to 500km bestia
Od czasu posiadania miałem tylko albo i aż dwa niemiłe incydenty:
1) Popsuło się sprzęgiełko od sprężarki klimatyzacji ( koszt naprawy 200zł ale bardzo trudno było znaleźć odpowiednią część )
2) Pani białym Punto otarła się o drzwi pasażera po czym uciekła z miejsca zdarzenia ( do dziś nie odnaleziona )
Drzwi zostały odmalowane i jest cacy
Mimo przebiegu 144 tys auto trzyma się drogi i nie ma na nim oznak użycia.
Golfik myty jest tylko ręcznie i czyszczony profesjonalnymi kosmetykami, co naprawdę daje dobry efekt , no ale sami to oceńcie na zdjęciach
Golfik kolegi również 1.6 TDI po chipie tylko ze Highline i w DSG oraz młodszy bo z 2012r .
Pozdrawiam wszystkich zapalonych Golfiarzy


























Rok produkcji: 2010
Silnik/Pojemność/Moc: 1.6 TDI 77kw/ 105km , jest 150km 330Nm
Kolor: Schwarz L041
Układ napędowy: Manual niestety tylko 5 biegowy
Zawieszenie: Seria
Car Audio: RNS510 + 8 głośników
Wyposażenie:
Comfortline
Pakiet zimowy ( usunięte spryskiwacze ze zderzaka )
Reflektory xenonowe + cukierki do jazdy dziennej

Tylne lampy w technologii LED ( dark cherry )
Podświetlenie tablicy rejestracyjnej w technologii LED
18 calowe koła Interlagos 235/40
Nawigacja RNS510 z dyskiem twardym o pojemności 10GB, z funkcją odtwarzania filmów
Nietypowy kolor wnętrza- cappuccino wraz z karbonowymi wstawkami
Elektryczne szyby, lusterka
Podgrzewana przednia szyba
Podgrzewane fotele przednie
Oryginalnie przyciemnione tylne szyby
Aluminiowa końcówka wydechu
System OPS ( Parctronic)
Dwustrefowy Climatronic
Dywaniki welurowe i gumowy
Przednie światła przeciwmgielne
Komputer pokładowy ( rozszeżony ) MFA+
ITP ITD
Modyfikacje zrealizowane:
Reflektory xenonowe + cukierki do jazdy dziennej

Tylne lampy w technologii LED ( dark cherry )
Podświetlenie tablicy rejestracyjnej w technologii LED
18 calowe koła Interlagos na oponach Pirelli P Zero Nero 235/40 (95Y)
Wymienione tarcze i klocki ATE
Chiptuning- obecnie 150km i 330 NM ( polecam każdemu, frajda z jazdy razy 5

Dołożenie Aluminiowej końcówki wydechu
Modyfikacje planowane:
Mam dylemat dotyczący montażu kierownicy multifunkcyjnej od Golfa GTD, całe wnętrze wydaje się puste bez niej

Zderzaki i grill od Golfa GTD
Goferka sprowadziłem z Niemiec w 2013r z przebiegiem 83 tys km i póki co nie mogę narzekać. Auto jest dynamiczne i bardzo komfortowe. Jazda nim sprawia wiele frajdy mimo że nie jest to 500km bestia

Od czasu posiadania miałem tylko albo i aż dwa niemiłe incydenty:
1) Popsuło się sprzęgiełko od sprężarki klimatyzacji ( koszt naprawy 200zł ale bardzo trudno było znaleźć odpowiednią część )
2) Pani białym Punto otarła się o drzwi pasażera po czym uciekła z miejsca zdarzenia ( do dziś nie odnaleziona )


Mimo przebiegu 144 tys auto trzyma się drogi i nie ma na nim oznak użycia.
Golfik myty jest tylko ręcznie i czyszczony profesjonalnymi kosmetykami, co naprawdę daje dobry efekt , no ale sami to oceńcie na zdjęciach

Golfik kolegi również 1.6 TDI po chipie tylko ze Highline i w DSG oraz młodszy bo z 2012r .

Pozdrawiam wszystkich zapalonych Golfiarzy




Ostatnio zmieniony 19 sie 2015, 10:50 przez kuba.c134, łącznie zmieniany 2 razy