kuba90 pisze:Witam
Mam problem dotyczy golfa VI z silnikiem 1.4 TSI 122km 2011 skrzynia manualna. Na biegu jałowym pojawiło się terkotanie. Pierwsze co przyszło mi do głowy to dwumasowe koło zamachowe. Narazie terkotanie jest delikatne biegi wchodzą płynnie, sprzęgło się nie ślizga wiec nie jest to pilny temat. Postanowiłem odwiedzić mojego mechanika żeby mi wyliczył ewentualny koszt wymiany i ma problem bo coś nie mógł mi części znaleźć w swoim systemie.
Proszę was o informację jaki jest ewentualny koszt dwumasy i czy wogóle ten model je posiada bo też znalazłem sprzeczne informacje w katalogach, nawet w sam naprawiam samochód wydawnictwa wkł nie ma szczegółowego opisu, co mnie dziwi bo zawieszenie i silniki są rozłożenie w tej książce na czynniki pierwsze, a opisu wymiany sprzęgła brak.
Swoja drogą takie coś przy przebiegu 55 tyś to kpina.
Wyłącz klimę - terkotanie ustąpi.
usterka typu "TTTM"
Miałem wymieniane sprzęgło na gwarancji, kilka tysięcy po wymianie problem powrócił (choć w dużo delikatniejszej formie). Przyzwyczaiłem się.
Generalnie występuje tylko w cieplejsze dni.