Dzisiaj jest 21 lis 2024, 17:12


1.4 TSI 122km 2011R całkowity koszt dwumasa

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Skrzynie biegów (manualne i automatyczne), koło dwumasowe, łożyska oporowe, docisk sprzęgła, przeguby, mosty, półosie, dyferencjały, wał napędowy.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

kuba90

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 29 mar 2014, 10:14
  • Online: 7h 52m
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 6 2011r.
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Osiek Nad Notecia

1.4 TSI 122km 2011R całkowity koszt dwumasa

Post16 maja 2015, 08:29

Witam

Mam problem dotyczy golfa VI z silnikiem 1.4 TSI 122km 2011 skrzynia manualna. Na biegu jałowym pojawiło się terkotanie. Pierwsze co przyszło mi do głowy to dwumasowe koło zamachowe. Narazie terkotanie jest delikatne biegi wchodzą płynnie, sprzęgło się nie ślizga wiec nie jest to pilny temat. Postanowiłem odwiedzić mojego mechanika żeby mi wyliczył ewentualny koszt wymiany i ma problem bo coś nie mógł mi części znaleźć w swoim systemie.
Proszę was o informację jaki jest ewentualny koszt dwumasy i czy wogóle ten model je posiada bo też znalazłem sprzeczne informacje w katalogach, nawet w sam naprawiam samochód wydawnictwa wkł nie ma szczegółowego opisu, co mnie dziwi bo zawieszenie i silniki są rozłożenie w tej książce na czynniki pierwsze, a opisu wymiany sprzęgła brak.
Swoja drogą takie coś przy przebiegu 55 tyś to kpina.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: 1.4 TSI 122km 2011R całkowity koszt dwumasa

Post16 maja 2015, 13:11

Terkotanie na luzie wcale nie musi oznaczać dwumasy, może być łożysko oporowe albo któreś łożysko na wałku skrzyni...
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline
Awatar użytkownika

Muti

VIP

  • Posty: 796
  • Rejestracja: 29 lip 2014, 20:39
  • Lokalizacja: Poznań Zielona Góra
  • Online: 19d 13h 53m 3s
  • Pochwały: 15
  • Auto: MK7.5 R
  • Silnik: 2.O TSI DJHA
  • Lokalizacja: Lubuskie

Re: 1.4 TSI 122km 2011R całkowity koszt dwumasa

Post16 maja 2015, 14:34

Albo tarcza sprzeglowa i ta ja bym typował, znając temat terkotania przy 1.4
Offline

tog_vw

Sympatyk

  • Posty: 71
  • Rejestracja: 27 sie 2012, 22:14
  • Online: 3d 12h 10m 15s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM

Re: 1.4 TSI 122km 2011R całkowity koszt dwumasa

Post17 maja 2015, 18:11

Stale Ci sprzęgło terkocze czy tylko od czasu do czasu? Jak to drugie to ten typ tak ma. Mam to praktycznie od nowości i nic się złego ze sprzęgłem nie dzieje.
Offline

kuba90

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 29 mar 2014, 10:14
  • Online: 7h 52m
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 6 2011r.
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Osiek Nad Notecia

Re: 1.4 TSI 122km 2011R całkowity koszt dwumasa

Post17 maja 2015, 19:38

Występuje stale, znalazłem luka za 1950 zł kompletne sprzędło za 800 uśredniony koszt już sobie wyliczyłem i odłożę na zaś.Cześć będę zamawiał dopiero po demontażu zgodnie z numerami i takie same ale to w przyszłości.
Offline
Awatar użytkownika

Muti

VIP

  • Posty: 796
  • Rejestracja: 29 lip 2014, 20:39
  • Lokalizacja: Poznań Zielona Góra
  • Online: 19d 13h 53m 3s
  • Pochwały: 15
  • Auto: MK7.5 R
  • Silnik: 2.O TSI DJHA
  • Lokalizacja: Lubuskie

Re: 1.4 TSI 122km 2011R całkowity koszt dwumasa

Post17 maja 2015, 19:43

Z tego co wiem byla zmiana w tych sprzeglach i chyba w aso tarcza dostała indeks S na taki problem.
Offline

zioolko

Stały Bywalec

  • Posty: 301
  • Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
  • Online: 1d 14h 6m 42s
  • Pochwały: 17
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Festung Breslau

Re: 1.4 TSI 122km 2011R całkowity koszt dwumasa

Post26 maja 2015, 10:29

kuba90 pisze:Witam

Mam problem dotyczy golfa VI z silnikiem 1.4 TSI 122km 2011 skrzynia manualna. Na biegu jałowym pojawiło się terkotanie. Pierwsze co przyszło mi do głowy to dwumasowe koło zamachowe. Narazie terkotanie jest delikatne biegi wchodzą płynnie, sprzęgło się nie ślizga wiec nie jest to pilny temat. Postanowiłem odwiedzić mojego mechanika żeby mi wyliczył ewentualny koszt wymiany i ma problem bo coś nie mógł mi części znaleźć w swoim systemie.
Proszę was o informację jaki jest ewentualny koszt dwumasy i czy wogóle ten model je posiada bo też znalazłem sprzeczne informacje w katalogach, nawet w sam naprawiam samochód wydawnictwa wkł nie ma szczegółowego opisu, co mnie dziwi bo zawieszenie i silniki są rozłożenie w tej książce na czynniki pierwsze, a opisu wymiany sprzęgła brak.
Swoja drogą takie coś przy przebiegu 55 tyś to kpina.

Wyłącz klimę - terkotanie ustąpi.
usterka typu "TTTM"
Miałem wymieniane sprzęgło na gwarancji, kilka tysięcy po wymianie problem powrócił (choć w dużo delikatniejszej formie). Przyzwyczaiłem się.
Generalnie występuje tylko w cieplejsze dni.

jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP
Offline

Undrgrnd

Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 11 cze 2015, 10:10
  • Online: 1h 1m 56s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAXA 1.4 TSI 122 KM
  • Lokalizacja: Krakow

Re: 1.4 TSI 122km 2011R całkowity koszt dwumasa

Post23 sie 2017, 12:22

Może to głupie pytanie, ale szukałem właśnie dwumasa do golfa (1.4 TSI 122KM) i w jednym ze sklepów dowiedziałem się,że ta wersja silnikowa go nie posiada. Jak to dokładnie wygląda?
Ja też mam terkotanie cały czas, do momentu aż wcisnę sprzęgło i zastanawiam się nad wymianą, tylko Teraz pytanie CZEGO....?
Offline

kuba90

Nieśmiały

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 29 mar 2014, 10:14
  • Online: 7h 52m
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 6 2011r.
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM
  • Lokalizacja: Osiek Nad Notecia

Re: 1.4 TSI 122km 2011R całkowity koszt dwumasa

Post07 wrz 2017, 17:44

Nie ma dwumasy caxa w manualu. Miałem to terkotanie 3 lata. W tym roku sie w...łem i zdemontowałem skrzynie. Winna była tarcza sprzęgła. Brakuje mi teraz słowa jak to gowienko na tarczy nazwać ale było poluzowane i terkotało na biegu jałowym. Sama okładzina była w dobrym stanie no ale trzeba było wymienić. Teraz jest ok.

Wróć do Układ napędowy i skrzynia biegów

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość