seba pisze:Marras pisze:Poza tym 1.4 o mocy 140 koni to dla mnie za mało. Bo 250 niutonometrów mam teraz w 1.9 TDI.
Ty naprawdę porównujesz traktora tdi 105KM do tego tsi 140KM? Jeździłeś nim czy patrzysz tylko na moment?
Jeździłem i też ma 250 Nm, owszem zbiera sie lepiej od 105 konnego TDI ale szału nie robi. I piłowany na wysokie obroty też ryczy.
No i przy takim 2.0 TDI o mocy zaledwie 150 koni nie ma startu a co dopiero przy GTD
-- 24 kwie 2015, 19:52 --
No nie chce nic sugerować ale już mnie drażnią mnie te teksty ż jak ktoś dziennie nie robi trasy 50 km to nie może mieć diesla z DPF-em.
Większość osób które użytkują auto prywatnie a nie firmowo nie jeździ codziennie tras ani nie dojeżdża do pracy w jedną stronę 50 km - bo to sie po prostu w Polskich warunkach nie opłaca.
A w wielu miastach Europy w Hamburgu, Paryżu czy Londynie ludzie stoją w korkach codziennie jak jada do pracy nawet te 30 km w jedną stronę.
To ja sie pytam do cholery czy to nie jest chore i wciskanie kitu że ci wszyscy ludzie nie mogą mieć diesla i czy im wszystkim psuje/zapycha sie DPF ?
A kolejna bajka i mit że diesel musi pokonywać rocznie 30 tys km bo sie nie opłaca i że tak jeżdżą w Europie.
Totalna bzdura rozpowszechniana przez handlarzy aut.
Mieszkam w Niemczech od kilku lat i znam wiele osób mających diesle i przejeżdżających rocznie od 13-25 tys. km.
To normalni ludzie. Dziennie robi 30 km, miesięcznie 900, do tego jakaś trasa w weekend i wypad na wakacje i wychodzi rocznie tyle co napisałem
Dlatego może chce w końcu usłyszeć prawdę na temat filtra i jego eksploatacji. Bo nie wierze że wszyscy mają problemy.
Podobno raz w tygodniu jazda 30 km z obrotami powyżej 2500 powinna wypalić filtr