Dzisiaj jest 11 gru 2024, 22:27


VW GOLF 6 - 2.0 GTI - 2010

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

bossky

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 08:47
  • Online: 0s
  • Auto: VW GOLF 6 GTI
  • Silnik: 2.0
  • Lokalizacja: wielkopolska

VW GOLF 6 - 2.0 GTI - 2010

Post18 wrz 2012, 08:23

czołem, witam kolegów

GTI jak widać w bieli, czarny dach, lusterka, część zderzaka
Wyposażenie: pakiet 990 + zawieszenie DCC + kamera cofania
Układ napędowy: DSG
Car Audi: RCD 510
W planach Stage 1
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline

barthez

Sympatyk

  • Posty: 79
  • Rejestracja: 28 sie 2012, 08:17
  • Online: 13m 22s
  • Auto: VW golf 6
  • Silnik: 2.0 tsi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post18 wrz 2012, 08:32

Tyz pikny :)

Powodzenia!
Offline
Awatar użytkownika

tompear

Administrator

  • Posty: 159
  • Rejestracja: 28 lut 2012, 18:40
  • Online: 1d 6h 38m 12s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM
  • Lokalizacja: Gliwice

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post18 wrz 2012, 08:37

Ostatnio mamy mały wysyp GTI, w końcu :food:

Piękna fura.
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post18 wrz 2012, 08:43

barthez pisze:Tyz pikny :)


Wszystko co kończy się na I, w środku ma T, a zaczyna się na G nie tylko jest pikne ale i boooskie ;)

Ile już zrobiłeś kilometrów tym boskim autem, jakieś drobne dolegliwości się przytrafiły - bo przecież awarii nasze VW nie łapią ;)

Edit
To mój 666 post w boskim temacie - coś z tego wyniknie ;)
My TSI
Offline

bossky

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 08:47
  • Online: 0s
  • Auto: VW GOLF 6 GTI
  • Silnik: 2.0
  • Lokalizacja: wielkopolska

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post18 wrz 2012, 09:18

kakaruto pisze:
barthez pisze:Tyz pikny :)


Wszystko co kończy się na I, w środku ma T, a zaczyna się na G nie tylko jest pikne ale i boooskie ;)

Ile już zrobiłeś kilometrów tym boskim autem, jakieś drobne dolegliwości się przytrafiły - bo przecież awarii nasze VW nie łapią ;)

Edit
To mój 666 post w boskim temacie - coś z tego wyniknie ;)


ok 48tys km na liczniku, dzisiaj jadę wymienić olejek i filtry (zmieniam z Castrola na Motul)
- czasami szfankuje kamera cofania (np. dzis rano), dzieli obraz na dwa co powoduje znikształcenia, serwis nie wie o co kaman i nic z tym nie zrobili
- zauwazylem, ze olej potrafi rozpalic się do ponad 140st, wowczas autoo przechodzi w stan serwisowy i DSG przestaje zmieniac biegi ! (zobaczymy czy Motul bedzie sie mnie grzał)
- lekkie stukanie przy małych prędkosciach jadąc po nierownosciach. Serwis stwierdził, ze ten typ tak ma, kolego w "R" ma to samo i to samo mu powiedzieli.

reszta działa jak powinna :)
Offline
Awatar użytkownika

tompear

Administrator

  • Posty: 159
  • Rejestracja: 28 lut 2012, 18:40
  • Online: 1d 6h 38m 12s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM
  • Lokalizacja: Gliwice

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post18 wrz 2012, 13:06

To przy jakich prędkościach masz te 140 stopni i jak długo musisz tak jechać. Ja mojego chyba maks do 116 rozgrzałem ale to trzeba było zap... i to zdrowo przez kawałek. Fakt też jest taki, że jak się go przyciśnie to temperatura na przejście z 90 do 100 potrzebuje nieznacznie więcej czasu niż prędkościomierz na pokonanie tego samego dystansu.

A to stukanie + trzeszczenie (skrzypienie) uszczelek to chyba norma w tym aucie, na szczęście przy wyższych prędkościach ten dźwięk zostaje chyba w tyle i dlatego go nie słychać :lokej:
Offline

bossky

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 08:47
  • Online: 0s
  • Auto: VW GOLF 6 GTI
  • Silnik: 2.0
  • Lokalizacja: wielkopolska

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post19 wrz 2012, 08:36

Tompear, nie prędkości, ale dynamiczne przyspieszanie i hamowanie, przy temp. otoczenia pow 30st
Dwa, trzy okrązenia na torze Poznan i koniec zabawny do momentu schłodzenia silnika :(
Offline
Awatar użytkownika

tompear

Administrator

  • Posty: 159
  • Rejestracja: 28 lut 2012, 18:40
  • Online: 1d 6h 38m 12s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM
  • Lokalizacja: Gliwice

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post19 wrz 2012, 08:45

Napisałem dokładnie to samo tylko w nieco bardziej zakręcony sposób 8-)
Ale jest dokładnie tak jak napisałeś, to nie jest samochód do bardzo agresywnej jazdy (wciskania do dechy gazu i hamulca na przemian), a przynajmniej nie przez dłuższy czas, bo chwilę "pobawić się" nim można i dostarcza wtedy sporo frajdy 8-)
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post21 wrz 2012, 14:28

bossky pisze:- lekkie stukanie przy małych prędkosciach jadąc po nierownosciach. Serwis stwierdził, ze ten typ tak ma, kolego w "R" ma to samo i to samo mu powiedzieli.

Z tym stukaniem to może chodzi o to co u mnie - czyli zamki w drzwiach. Posmarowali mi to czyś w ASO i przestało stukać
bossky pisze:- zauwazylem, ze olej potrafi rozpalic się do ponad 140st, wowczas autoo przechodzi w stan serwisowy i DSG przestaje zmieniac biegi ! (zobaczymy czy Motul bedzie sie mnie grzał)

Ty to nie masz litości ;), ja przy 115-118 już dałem sobie spokój, ale ja nie jeździłem po torze.
Ciekawy jestem jak będzie u Ciebie po zmianie oleju, koniecznie napisz
My TSI
Offline

sebkoch

Stały Bywalec

  • Posty: 337
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 12:20
  • Online: 5d 12h 38m 16s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Audi S3
  • Silnik: 2.0 TSI DNUE
  • Lokalizacja: SBE

Odp: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post21 wrz 2012, 16:33

Trochę ot ale jeżeli mowa o max temp oleju to ja miałem 136 stopni. Jechałem 200 km/h w upale ok 35 stopni przez jakieś 10 minut 8-)
No i ja nie mam GTI które bardziej się nadaje do takich zabaw więc nie przesadzajcie że 118 to jakaś masakra dla auta bo do tego jeszcze daleko...


Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post21 wrz 2012, 18:20

No to ja też trochę OT - ja nie twierdzę że 118 to jakaś masakra, ale ja wtedy sobie odpuściłem, wole chuchać na zimne, niż się sparzyć gorącym ;)
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post25 wrz 2012, 21:53

I jak, zmieniłeś już na Motul?
My TSI
Offline

Iwo

Aktywny

  • Posty: 108
  • Rejestracja: 01 paź 2012, 00:45
  • Online: 5d 19h 26m 24s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GOLF mk6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Wuwuej

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post01 paź 2012, 00:54

Temperatura oleju to tak 120 jak się jeszcze nadaję do jazdy wszystko powyżej jest już niebezpieczne dla silnika.

Castrol to aktualnie już tylko sama nazwa i jakość marna, ja od razu po odbiorze samochodu zmieniłem olej na Motula i max co osiągnąłem to 119stopni przy jeździe rzędu 200km/h przy 30stopanich na zewnątrz i nie było to 10min ;)
Offline

mich

Stały Bywalec

  • Posty: 468
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 15:06
  • Online: 4d 18h 35m 38s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: 1.4 122 TSI

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post01 paź 2012, 22:24

No a ja na castrolu miałem max 114 st. jak waliłem trasą ze średnią prędkością 172km/h w temp. powyżej 30st C. Trasa 260 km.
Offline

bossky

Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 13 wrz 2012, 08:47
  • Online: 0s
  • Auto: VW GOLF 6 GTI
  • Silnik: 2.0
  • Lokalizacja: wielkopolska

Re: VW GOLF 6 2.0 GTI-2010

Post05 paź 2012, 12:03

kakaruto pisze:I jak, zmieniłeś już na Motul?


zmienić, zmieniłem, póki co na sporcie było ok 110st, standardowo temp kręci się ok 100st
Pewnie przyjdzie poczekać do lata, zeby sprawdzić czy się poprawiło :)

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość