Jeżeli ktoś ma wątpliwości, które lampy lepiej/dalej/jaśniej świecą, i czy dopłacać za ksenony czy nie, to ja wymiękam... Przecież to niebo i ziemia! Z ksenonami jest zupełnie inny komfort podróżowania po zmroku niż na tradycyjnych h4/h7. Warte każdej dopłaty, czego nie można powiedzieć o innych dodatkach.
gogolf pisze:Co jeszcze zauwazylem denerwujacego to praktycznie calkowite zaniki oswietlenia gdy samochod buja sie wzdluznie, np. na nierownosciach drogi. W ksenonach odciecie jest bardzo ostre - na dole jest swiatlo, na gorze w ogole go nie ma. I jadac na nierownej drodze, gdy przod opada albo tyl sie unosi to wiazka przestaje oswietlac cokolwiek i doswieca bardzo blisko - wszystko co jest dalej pozostaje w mroku.
Ale zakładam, że jadąc po takich nierównościach, toczysz się prędkością niezauważalną, prawda? I to że czasem lampy świecą w niebo, a czasem w jezdnię przed maską niezbyt przeszkadza. Ksenony lepsze w każdej sytuacji.
Fakt, fabrycznie ustawione są dosyć nisko, ale w aso regulacja trwa 10min, a nie będziesz nikogo oślepiać, tak jak po samodzielnej regulacji...