Dla potomnych, zamek tylnej klapy idzie bez problemu rozebrać, żeby dobrać się do silniczka czy mikrostyków.
Zdejmujemy plastikową obudowę (dwa zatrzaski):
ImageUploadedByTapatalk1444387691.445520.jpg
Odginamy metalowe "uszy":
ImageUploadedByTapatalk1444387614.206518.jpg
Wyciągamy środek i wszystko mamy jak na dłoni:
ImageUploadedByTapatalk1444387356.267396.jpg
U mnie był problem z silniczkiem w tym zamku, tak więc trzeba go wyciągnąć przez podważenie:
ImageUploadedByTapatalk1444387261.125672.jpg
Rozbieramy silniczek, a tu niespodzianka, jakiś pierścień się odlutował i lata luźno i dodatkowo szczotki były odgięte, wystarczyło je przygiąć i silnik ożył. Ja jeszcze przylutowałem ten pierścień do styków uzwojenia wirnika ale bez tego też działał. Niestety zapomniałem zrobić zdjęcia z procesu lutowania. Co do mikrostyków to wyglądają, na jakieś podklejone/zgrzewane od dołu, może być problem z wyciągnięciem, nie próbowałem.
ImageUploadedByTapatalk1444385431.588488.jpg
Jeszcze jedno zdjęcie co przygiąłem:
ImageUploadedByTapatalk1444385315.216175.jpg
Składamy wszystko do kupy i mamy spokój, przynajmniej na jakiś czas
.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.