Dzisiaj jest 29 sty 2025, 21:04


Golf 2.0 Tdi różnice i potencjał

Modyfikacje mechaniczne wpływające na osiągi naszych samochodów.

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Modyfikacje silnika oraz modułów elektronicznego sterowania silnikiem, układu napędowego i paliwowego w celu uzyskania większej mocy oraz momentu obrotowego, które to przekładają się na większe przyśpieszenia oraz wyższe prędkości maksymalne.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Nelson

Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 02 gru 2013, 11:24
  • Online: 1h 37m 1s
  • Auto: Audi A4
  • Silnik: AVG
  • Lokalizacja: Wro

Golf 2.0 Tdi różnice i potencjał

Post02 gru 2013, 11:39

Witam,

Jakie są różnice pomiędzy wersją 110km i 140km? Nie ukrywam, że będę modził silnik zaraz po zakupie i stąd te pytania. Jaka jest bezpieczna granica w tych jednostkach i czy sprzęgło od VR6 podejdzie pod skrzynię 6?

Pozdrawiam
Damian
Offline
Awatar użytkownika

sbstg

Nieśmiały

  • Posty: 41
  • Rejestracja: 25 mar 2013, 11:14
  • Lokalizacja: Starogard Gdański
  • Online: 3d 3h 6m 54s
  • Auto: S4 B8
  • Silnik: 3.0TV6
  • Lokalizacja: pomorskie

Re: Golf 2.0 Tdi różnice i potencjał

Post02 gru 2013, 12:54

Z tego co mi wiadomo 110 i 140 różnią się tylko oprogramowaniem w sterowniku silnika. Porównywałem mechanikę i drastycznych różnic nie dostrzegłem. 110 wychodziła głównie na skrzyni 5 biegowej... nie spotkałem tam 6-ki. Przy zdrowej jednostce napędowej ze stounkowo małym przebiegiem można bez problemu złamać granicę 190 kM. Dwa tygodnie temu dłubałem paska 140-kę na CR z bluemotion i po bezpiecznej modyfikacji na hamulcu wyszło 193 kM i 370 Nm. Z zaprzyjażnionych firm mam info (gdzie modzili te auta zaraz po wyjściu z fabryki) że sprzęgła i cała reszta daje spokojnie radę. By nie było łatwo, były i są to auta przedstawicieli.
Offline

Nelson

Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 02 gru 2013, 11:24
  • Online: 1h 37m 1s
  • Auto: Audi A4
  • Silnik: AVG
  • Lokalizacja: Wro

Re: Golf 2.0 Tdi różnice i potencjał

Post02 gru 2013, 13:17

Dzięki, takiej rzeczowej wypowiedzi oczekiwałem :) Jaki koszt softu u Ciebie? Może być PW.


Aha

Zapomniałbym, czym podłączę się pod sterownik? Może być zwykły VAG czy VCDS? Mowa o wszystkich modułach :)
Offline
Awatar użytkownika

sbstg

Nieśmiały

  • Posty: 41
  • Rejestracja: 25 mar 2013, 11:14
  • Lokalizacja: Starogard Gdański
  • Online: 3d 3h 6m 54s
  • Auto: S4 B8
  • Silnik: 3.0TV6
  • Lokalizacja: pomorskie

Re: Golf 2.0 Tdi różnice i potencjał

Post02 gru 2013, 13:35

VCDS bądz VAS z UDSem
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Golf 2.0 Tdi różnice i potencjał

Post03 gru 2013, 20:17

Obie jednostki różnią się tylko skrzynią i sprzęgłem z dwumasą, w 110-tce jest tylko skrzynia 5 i słabsze sprzegło z dwumasą takie jak w 1,6.
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline
Awatar użytkownika

DoKeR

Gadatliwy

  • Posty: 262
  • Rejestracja: 22 mar 2013, 23:22
  • Lokalizacja: Żory
  • Online: 84d 11h 39m 32s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Kia Optima GT
  • Silnik: 2.0 T-GDI 245KM

Re: Golf 2.0 Tdi różnice i potencjał

Post04 gru 2013, 02:25

Podobno w 110 jest tez mniejsza turbina niz 140 ale nie wiem czy to prawda...
Kia Cee'd GT by DoKeR

..::GT::..
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: Golf 2.0 Tdi różnice i potencjał

Post04 gru 2013, 12:30

w 110 i 140 ma być ta sama turbina, w 170 jest inna.
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci

Wróć do Tuning mechaniczny

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości