drut = klejenie, wycinanie, lutowanie (jeżeli można zrobić bez w/w)
vcds-em da się usunąć błąd powodowany przez ledy (w necie jest kilka tutoriali), ale usuwamy wtedy całkowicie sprawdzanie działania wszystkich żarówek, co mnie nie zadowala. Przynajmniej na vortexie widziałem, że tak u kogoś długim kodowaniem zadziałało w mk6 (u siebie nie sprawdzałem).
Rezystor jest zły z kilku powodów - nagrzewa się i musi gdzieś oddać ciepło (np w plastikowy zderzak), enerogoszczędny led + prądożerny rezystor to kuriozum. To jest właśnie drut. Nie wspomnę, że w necie jest kilka przypadków, gdzie rezystory, albo "moduły" oszukujące canbus uwaliły bordnetza.
Za 200 zł mam oryginalne ledowe lampkiw tablicę, więc 180 zł za alledrogo nie jest dla mnie ciekawą alternatywą.
Myślałem, że może podpasuje coś za 50% ceny od innego modelu VAG (seat, skoda)
Nie chce osiągnąć jasności ksenonów, wystarczy, że wyeliminuję żołć.
Nie mogę teraz znaleźć linka, ale w us-mańskiej reklamie golfa gti z pakietem led
http://www.youtube.com/watch?v=q_5i1EKe ... re=related widać, że halogeny w gti świecą na biało (chyba, że sam vw zrobił patent tylko do reklamy)
Tak na szybko to się zastanawiam nad
http://allegro.pl/japonska-zarowka-h8-4 ... 15885.htmlWspomniałeś o hidach bez błędu. Mam rozumieć, że podłączenie przetwornicy pod złącze H8 nie będzie powodowało błędu spalonej żarówki? Przy corneringu raczej żarnik xenonowy długo nie pociągnie.