Chłopaki podwyzszone obroty miewalem i wiem kiedy wypala sie DPF. Powiem ze jest to mozliwe ze wlasnie o wypalanie chodzi bo zalacza sie dmuchawa i smierdzi jak przy tym procesie.
Tylko lampka miga wiec to mnie zmyliło. Ale nie lampka od filtra DPF ale od swiec zarowych.
No na co dzien jezdze spokojnie, tutaj ograniczenia 50, 70 i fotoradary stawiaja, Niemcy musza tez dbac o porzadek na drodze. W weekend uderze autostrada na Hamburg i gnojka przepale, tak sie przejade.
Codziennie robie ok 70 km ale to nie jest jazda autostradowa.
Gdy lampka powroci i nic sie nie poprawi podłacze komputer. Diagnoza to tylko 40 Euro
-- 08 maja 2019, 07:34 --
tberent pisze:A że spytam od nowości fura bo jak z 2 ręki to może PSJ i kierownice zapieczone?
Bo skoro na bucie odcina to tu bym szukał.
Logi dynamiczne prawdę powiedzą.
Zrób to bo jak kiedyś będzie brakowało przy wyprzedzaniu.......
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Auto ma 3 lata, ma 53.500 a kipowalem mialo 5.700 chyba. Nigdh problemow nie bylo z DPF em, czasami sie wypala, jezdze autostradami. Lubie sobie przycisnac ale jak mozna
to poprzyspieszam i polece 170
Wszystko mozliwe moze niepotrzebna panika z mojej strony ale pomyslalem ze wywalic 500 Euro albo wiecej bo moze EGR a tutaj chyba nikt nie czysci, tylko wymieniaja. Ceny napraw powalaja 2-3 razy drozej niz w Polsce. A mam nowe auto, dlatego abh byc pewnym, miec spokoj