Gumis6 pisze:A czy w Twoim aucie jest ten dźwięk no i czy w serwisie go usunęli?
Tak, ale ciężko było to usłyszeć, więc zauważyłem coś dopiero w sierpniu jak jechałem z otwartym oknem. Trudno było to uzyskać "na zawołanie", czasami przy zimnym silniku na 2 biegu podczas delikatnego przyspieszania lub na 3 biegu podczas bardzo wolnego przyspieszania było słychać.
Podjechałem do ASO. Stwierdzili, że może kamyk wpadł pod osłonę termiczną silnika. Sprawdzili, nic nie było. Poszukali na komputerze i znaleźli instrukcję serwisową opisującą ten problem. Zainteresowało mnie to i obejrzałem dość dokładnie tą instrukcję - była ilustrowana

, stąd też wiem to, co napisałem w poście wyżej. Blaszka w autach przed czerwcem miała jakąś wadę konstrukcyjną (z tego co pamiętam za mała masa, ale coś tam jeszcze w tej poprawionej oprócz zwiększenia masy dodano) manifestującą się w niektórych egzemplarzach w postaci opisanego dźwięku; w niektórych podobno dość uciążliwego, w innych, tak jak u mnie, niemal nie do wychwycenia.
Blaszki nie mieli, więc od razu mi tego nie zrobili, tylko zamówili część. Jak przyszła dostałem telefon, podjechałem i gotowe. Pomimo usilnych prób i jazdy z uchylonym oknem nie udało mi się już wspomnianego dźwięku wychwycić
