Dzieki za odpowiedż.Nie wiem czy się mój soft nadaje pod 3D mam SW0505
-- 24 kwie 2017, 22:07 --
No i się okazało że do moich zegarów SW0405 i SW0505 nie da się zapodac 3D ciekawe o co tu chodzi czy płyta główna jest inna czy jak.Ciekawe jaki nowszy mogę zapodac do sw0505 bo juz z 3D sie wyleczyłem.Nie działa czujnik oleju to znaczy
Takie błędy są:
dres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: 5K0-920-xxx-17.clb
Oznaczenie elementu: 5K0 920 883 A HW: 5K0 920 883 A
Komponent i/lub wersja: KOMBI H05 0505
Kodowanie: 171F01
Kod serwisu: WSC 01357 020 999999
Znaleziono 1 błąd:
1416448 - Czujnik poziomu / temperatury oleju: Sygnał za długi; low
B1041 29 [009] - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 88
Jak założę czujnik ten czarny plastikowy ultradżwiekowy 03C907660G to na pusto bez oleju pokazuje niski stan [prawidłowo] jak wleję olej [longlive] to jest ok ale jak już przejadę trochę km to wywala ten błąd.Czujnik 1j0907660C ten metalowy działa [nie poprawiałem lutów bo nowy] ale też nie ostrzega o minimalnym poziomie oleju chyba że musi byc total sucho na bagnecie.Oba czujniki mam nowe ale używki to samo,na obu czujnikach.Po zakodowaniu odisem w zeszłym roku serwisu olejowego longlive QG1 temperatura oleju sie pojawiła na budziku i prawidłowo pokazuje czy w sterowniku silnika to samo.W menu jest 30kkm serwis olejowy teraz już 4kkm zostało do wymiany i nic sie nie dzieje jakby był stały okres a nie zmienny.
Czujnik jest do zegarów podłaczony wsio sprawdzone 100% pewne styki itd. zasialnie jaknajbardziej ok bo na podłaczonej żarówce 10wat jest napięcie jak na aku.Moze ktoś coś wie kto kolwiek wiedział o co tu chodzi z tymi czujnikami.
Sterownik silnika moze tu coś ma do gadania nie mam juz pomysła.

-- 03 maja 2017, 23:33 --
Czyżby nie miał nikt takiego problemu.Internet przetrzepany i dalej nic nie wiem tylko to ze czujnik walnięty jest lub zegary coś nie tak bo instalcja kable wtyczki ok.Pruby były z paroma czujnikami trzy ultradżwiękowe 03C907660G w tym jeden nówka i to samo czyli po podłączeniu bez oleju błąd :
Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: 1T0-920-xxx-17.clb
Oznaczenie elementu: 1T0 920 883 A HW: 1T0 920 883 A
Komponent i/lub wersja: KOMBI H05 0505
Kodowanie: 171F01
Kod serwisu: WSC 00020 020 00000
Zbiór danych ASAM: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04716 (VW36)
VCID: 2F66802CC78C
Znaleziono 1 błąd:
1416448 - Czujnik poziomu / temperatury oleju: Sygnał za długi; low
B1041 29 [009] - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 16
Przebieg: 210291 km
Data: 2031.14.21
Czas: 22:42:18
Po zalaniu oleju LL błąd znika ale pojawia się po 100km a znowu po otwarciu maski znika i po 100km znowu wraca [to rozumiem otwarcie maski wyłącza na 100km cały układ kontroli poziomu oleju ]
Podłączyłem też czujnik nówka 03C907660H ten wyższy o 2 cm od 2,0 tsi [dlatego tylko go podłączałem] i tak samo po otwarciu maski błąd znika.Podłączałem też te starszego typu pojemnościowe 1J0907660C z 3 sztuki i jeden nówka tylko działa-niby-działa czyli błąd znika po otwarciu maski i się nie pojawia nawet po 27Kkm przejechanych i z maksymalnym brakiem oleju pod dolną kreską na bagnecie puzniej dolałem już oleju bo nie chcę oberwać wałem korbowy w głowę
ale jezdziłem spokojnie bez butowania.
Może ktoś spojrzy fachowym okiem będę bardzo wdzięczny.W blokach w 17 instrument sprawdzałem i nic takiego nie zauważyłem.
Poziom oleju ok
maksymalny poziom 1140mml
minimalny poziom -640ml
i tak jest ciągle czy to po wymianie oleju czy po skasowaniu przeglądu longlive.
Poziom oleju ciągle OK czy to podłącze czujnik czy nie tak samo nic sie nie zmienia.
Chciałbym to zrobić dokończyć nie wyłączać w adaptacjach zrobić jak ma być bo nie wierze że vw daje ten czujnik tylko do ozdoby czy bajerów.Może też SW w zegarach tu ma znaczenie.
Z tego co słyszałem to czujniki są zamienne bez różnicy czy ten plastykowy czy metalowy, jak się mylę poprawiajcie.


Panowie czy jak zrobię flasch zegarów plikiem 5K0920883.FRF to czy będzie po flaschu diesel czyli obroty 6tyś. czy benzyna do 8tyś. bo nie ma na żadnej płycie vasa pliku do disla 5k0920883A [880A 881A 882A] jak to jest? może na bolączki z czujnikiem pomoże zapodanie na nowo wsadu do zegarów.