Moje szczęście nie trwało niestety zbyt długo, po kolejnym tankowaniu szarpnięcia znowu się pojawiły.
Byłem niedawno na przeglądzie w aso, znowu zgłosiłem usterkę, znowu usłyszałem że nic się nie da z tym zrobić, ten typ tak ma, zdarza się, cecha silnika
Jednak nie dając za wygraną przekopałem internet, pokombinowałem i udało się rozwiązać problem samemu
Ja nie wiem, za co im tam płacę
Otóż panowie robimy tak: odpalamy VCDSa przy zgaszonym silniku, wyłączamy wszystko co żre prąd, napięcie na aku pownniśmy mieć minimum 11.5V, wrzucony bieg jałowy, noga z gazu. Wchodzimy w Engine -> Basic Settings -> wklepujemy 060. Na górze klikamy w button ON/OFF/Next, czekamy 30s i ponownie klikamy w ten przycisk. Następnie zamykamy i już! Autko ani drgnie!
Opisana powyżej procedura to adaptacja przepustnicy. Jeśli się okaże że to pomogło to należy przeprowadzić całą procedurę raz jeszcze, tak jak Pan Bóg przykazał, czyli należy wcześniej przeczyścić "fizycznie" przepustnicę, a dopiero potem odpalić VCDSa. Tutoriale na necie można znaleźć bez większego problemu, więc nie będę się rozpisywał
Dajcie znać czy pomogło