Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 00:22


[1,6 TDI 105KM] P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Moderatorzy: rafaello, BRUNO55

Regulamin forum Problemy, usterki dotyczące Volkswagen Golf MK6.

Bezwzględnie należy przestrzegać poniższych zasad:
  1. Pojedynczy wątek może dotyczyć dokładnie jednego problemu/usterki (nie rozwiązujemy wielu problemów w jednym temacie).
  2. Pytania, porady, sugestie nie związane z tematyką problemu umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu (nie dyskutujemy na tematy poboczne w ramach danego tematu).
  3. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczyną jego powstania (o ile jest ci znana).
  4. W ramach nowego tematu zastosuj jeden z dostępnych prefixów - precyzujący model w którym wykryto problem lub którego opisana usterka dotyczy.
  5. Tak tytułuj opis swojego problemu aby identyfikował opisywaną w nim treść. Zabrania się używania wyrazów "Problem", "Usterka", "Pomocy" w tytule wątku - to jest oczywiste!

Pamiętaj:
  • Przed założeniem nowego tematu, sprawdź (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  • Szczegółowo opisz swój problem/usterkę (nie pomijaj żadnych informacji) - im więcej szczegółów, tym większe szanse na jego pozytywne i szybkie rozwiązanie.
  • Problemy/Usterki dotyczące Golf 7 znajdują się w dziale MK7
  • Jeżeli otrzymasz odpowiedź, poradę na opisany problem - odwdzięcz się przyznaniem pochwały. Tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post28 wrz 2014, 20:05

Witam,

mam problem z autem teściów. Gdy wracaliśmy autem po kupnie i chciałem go pocisnąć do 160km/h to przy 140 km/h wyskoczyła kontrolka "sprężynki" czyli świec żarowych i auto weszło w tryb awaryjny. Jako, że miałem interfejs przy sobie zatrzymałem się i odczytałem i skasowałem błąd. TO był jedyny błąd i po jego skasowaniu leciałem dalej trasę. Błąd wyskoczył na razie raz ale chciałbym wiedzieć gdzie szukać. Znalazłem podobny problem ale w silniku 2.0 TDI a on jest bardziej skomplikowany. Więc proszę o pomoc od czego zacząć poszukiwania i co sprawdzić w pierwszej kolejności. Dzięki za pomoc.
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: Odp: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post29 wrz 2014, 14:29

O jaki silnik chodzi? Bo nie donkonca rozumiem.
Offline

1 6 D

VIP

  • Posty: 524
  • Rejestracja: 25 lis 2012, 14:31
  • Lokalizacja: Szczecin
  • Online: 34d 18h 29m 3s
  • Pochwały: 31
  • Auto: Scirocco+Golf
  • Silnik: SB+CBDB
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post29 wrz 2014, 15:13

Przecież przed wejściem do wątku pisze w tytule że 1,6 tdi 105 koni
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post29 wrz 2014, 16:08

Mój błąd - zwracam honor!
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post29 wrz 2014, 20:05

Spoko hehe. Tak myślełem, że coś musiałeś przeoczyć ;) Podpowiedzcie zatem od czego zacząć sprawdzanie. KKL + VCDS/VAG-COM mam więc nie ma problemu.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post29 wrz 2014, 20:20

Hmm vcds zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa na szynie cr, prawda jest taka że jak bład wyskoczył raz i nie powrócił na razie to mógł na chwilkę czujnik ciśnienia zastrajkować, jak obecnie wszystko jest ok to nie bardzo masz co i gdzie szukać, bo zapewne wszystkie parametry pracy silnika będą ok.
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post29 wrz 2014, 22:23

Tez tak uważam ale zawsze wolę zbierać wiedzę tym bardziej że to ja im doradzałem przy zakupie ;) Przyznam że nie bawiłem się jeszcze VCDS. Stąd pytanie, w której opcji sprawdzę ciśnienie na listwie wtryskowej?
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post29 wrz 2014, 22:36

01 engine--->advanced measuring block i tam będiesz miał opcje odczytu kompletnych danych z silnika do zaznaczania....
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post01 paź 2014, 09:48

Dzięki marmi. Będę miał czas w weekend to podłączę go pod kompa.
Offline

Milo3211

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 08 lip 2015, 20:57
  • Online: 21m 30s
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: 1.6 tdi bluemotion
  • Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post08 lip 2015, 21:10

Witam serdecznie,
Pragnę odświeżyć temat, mój golf niestety odmówił jazdy podobnie jak kolega opisał kontrolka od świec no i tryb awaryjny, dodam że u mnie tak się dzieje jak podjeżdżam lub zjeżdżam ze wzniesień na prostej 140 km/h i gra sporadycznie wyskoczy. Mój silnik to 1.6 tdi bluemotion. Mógłby mi ktoś pomóc serwis VW mówi ze to zawór z czujnikiem na listwie za 1000 zł
Offline

Wojtas

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 28 lip 2015, 19:31
  • Online: 58m 47s
  • Auto: wv golf6
  • Silnik: cayc
  • Lokalizacja: lodzkie

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post28 lip 2015, 19:53

Ja bym sprwdził jakie ciśnienie widzi sterownik na listwie (nie pamiętam bloku ale w silnku- 01- we wprowadzonych funcjach znajdziesz z opisem)
1. Na wolnych obrotach i przy lekkim podniesieniu obrotów. (Jeśli te wartości są płynne-nie skczą jakoś głupio to przetwornik jest ok),
2. lub inaczej, ponieważ przetwornik dość dobrze widać po zdjęciu osłony górnej silnika to proponuję obserwować wskzania cisnienia i lekko pukać w czujnik oczywiście na pracującym silniku. Jeśli pukanienie nie wpywa na wskazywane ciśnienie, to myśleże czujnik jest ok.
3. Spwdziłbym podczas jazdy czy kontrolka zapali sie przy niskich obrotach max 1500 obr/min i gaz do oporu

Jesli cisnienia nie skaczą i kontrolka się nie zapali jak go ciapkujesz (niskie obroty wysoki bieg) to wymienibym filtr paliwa jesli masz ponad 60 tys km na tym filtrze to prawie pewne że tu jest problem (pamiętaj o odpowietrzeniu przed odpaleniem masz CR!) - powodzenia ;)
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post02 sie 2016, 09:31

marmi pisze:Hmm vcds zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa na szynie cr, prawda jest taka że jak bład wyskoczył raz i nie powrócił na razie to mógł na chwilkę czujnik ciśnienia zastrajkować, jak obecnie wszystko jest ok to nie bardzo masz co i gdzie szukać, bo zapewne wszystkie parametry pracy silnika będą ok.


Błąd wraca przy prędkościach powyżej 120km/h. To ciśnienie sprawdzam na postoju czy podczas jazdy? Jak prawidłowo zrobić odczyt?
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post02 sie 2016, 16:05

padl Ci albo czujnik albo zawor na listwie paliwowej (stawiam na zawor), albo konczy sie pompa wysokiego cisnienia. Sprawdz czy nie ma opilkow metalu z pompy. Najlatwiej to sprawdzic sciagajac maly zawor ktory jest przykrecony na dwoch srubacg do pompy wysokiego cisnienia. Jesli masz opilki....to problem jest gruby

PS. 1000zl za zawor.....chyba sie pomylili. Zawor kosztuje 1500 zeta, w Intercarsie taki sam dostaniesz za 500 zl
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post03 sie 2016, 06:55

Gdzie jest ten zawór i czy to samo co regulator ciśnienia paliwa?
Obrazek

To jest ten?
Obrazek

Sprawdzę te opiłki. A co z zakupem używki?

Teraz patrzę, że ten problem występuje już dwa lata... Teściu jak go kupił to ja wracałem a on nie lata takimi prędkościami i tego nie szło zauważyć w jeździe miejskiej. Co gdy się tego nie naprawi?
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post03 sie 2016, 10:12

Czujnik i zawor masz na listwie paliwowej. Cena czujnika jest niska, a zawor raz wkrecony nie moze juz byc ponownie wkrecony w listwe paliwowa (tak jest w instrukcji). Kupno uzywki to zawsze loteria, nie wiem czy warto ale to juz sobie mozesz sam odpowiedziec.

Najlepiej sciagnac zawor regulacyjny na pompie wysokiego cisnienia bo to jest 3 min roboty. Rownie dobrze mozesz zajrzec do filtra paliwa.

Predkosc nie ma znaczenia, jak zawor na listwie sie przycina to nawet przy ruszaniu moze Ci blad wyskoczyc. Jak pompa sie zzera I generuje opilki to to kwestia czasu kiedy wszystko padnie.

Zawsze mozesz auto w garazu postawic I sie na niego patrzec pijac herbatke, zalezy co kto lubi :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post03 sie 2016, 14:32

Ten zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia gdzie on jest dokładnie? Około roku temu sprawdzaliśmy filtr paliwa czy nie ma opiłków i nic nie było ale pamiętam, że wtedy zapowietrzył się układ i nie chciał odpalić. Czy przez wymianę filtra ten układ się zapowietrza?
Offline
Awatar użytkownika

Muti

VIP

  • Posty: 796
  • Rejestracja: 29 lip 2014, 20:39
  • Lokalizacja: Poznań Zielona Góra
  • Online: 19d 13h 53m 3s
  • Pochwały: 15
  • Auto: MK7.5 R
  • Silnik: 2.O TSI DJHA
  • Lokalizacja: Lubuskie

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post03 sie 2016, 17:07

No jak otwierasz układ paliwowy, to chyba logiczne, że się zapowietrza. W VCDS jest opcja odpowietrzania.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post03 sie 2016, 17:43

Podpowiedz która to opcja.
Offline
Awatar użytkownika

Muti

VIP

  • Posty: 796
  • Rejestracja: 29 lip 2014, 20:39
  • Lokalizacja: Poznań Zielona Góra
  • Online: 19d 13h 53m 3s
  • Pochwały: 15
  • Auto: MK7.5 R
  • Silnik: 2.O TSI DJHA
  • Lokalizacja: Lubuskie

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post03 sie 2016, 17:44

W engine Basic settings

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post03 sie 2016, 21:03

Z tego co widze....radze tam samemu nie grzebac :P
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post04 sie 2016, 07:06

Spokojnie. Wiele rzeczy robiłem sam ale w innej marce. Wolę trzy razy zapytać niż grzebać na pałę. Prosiłbym o odpowiedź a resztę biorę na siebie.
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post04 sie 2016, 13:23

No pokazalem Ci juz na poprzednim zdjeciu gdzie jest pompa wysokiego cisnienia I wskazalem kreska czesc ktora masz odkrecic (trzyma sie na dwoch srubkach). Nie wiem co Ci wiecej moge napisac hahaaha
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post04 sie 2016, 13:30

Dobra wytłumaczę Ci... Auta nie mam pod ręką. To auto teściów. Więc nie mam codziennie z nim styczności i nie mogę iść do garażu i zobaczyć bo nie byłoby pytania gdy patrzę na zdjęcie powyżej. Bazowałem na zdjęciu silnika jakie sam wkleiłem. Mimo wszystko dzięki wielkie za pomoc.

Wracając do tematu to wiem, że chyba przechodziłeś przez ten problem. Myślisz, że w ciemno wymieniać zawór na listwie? Oczywiście wcześniej sprawdzę ciśnienie paliwa i opiłki.
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post04 sie 2016, 13:39

Ja z moim Gulfem przeszedlem droge przez meke, w pewnym momencie chcialem nawet to auto z nerwow o drzewo owinac. Okazalo sie ze jakis ciapok w ASO zamienil wezyki na filtrze paliwa, przez co zawor na listwie wariowal i padal.

Z doswiadczenia powiem Ci, ze nie warto nic wymieniac na pale. Ja bylem w takiej desperacji ze wymienilem WSZYSTKIE element ukldadu paliwowego i dalej byla lipa, az do momenty gdy nie pozbylem sie przyczyny tego wszystkiego, czyli wezyki paliwowe zostaly zamienione na takie ustawienie jakie mialo byc.

Za niskie cisnienie na listwie paliwowej moze byc spowodowane doslownie wszystkim, lejacym wtryskiwaczem, czy nawet awaria pompy w baku czy pompa wspomagajaca, jednak z doswiaczenia powiem Ci ze stawiam na zawor.

PS. Nie wiem jaka masz relacje z tesciami....ale ja bym nie mieszal w nie swoim aucie jesli problem jest tak skomplikowany i kosztowny :D
Jak pompa sie zzera.....to pewnie wtryskiwacze juz tez padaja. Wymiana wtryskow, pompy, czyszczenie CALEGO ukladu, pomp, baku....pojdzie pod 10k jak nic
Offline
Awatar użytkownika

lapka666

Sympatyk

  • Posty: 93
  • Rejestracja: 26 wrz 2014, 21:10
  • Online: 1d 16h 20m 51s
  • Auto: VW GOLF VI
  • Silnik: CAYC 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: P0087 za niskie ciśnienie paliwa - tryb awaryjny

Post04 sie 2016, 14:52

Tyle, że to ja im to auto poleciłem... I tu jest pies pogrzebany... Chciałem dobrze a wyszło jak zwykle... Mimo wszystko powalczę trochę sam i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki lkgh. Dam znać po wstępnych testach za ok 2tyg bo wyjeżdżam teraz.
Następna

Wróć do Problemy / Usterki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości