Hej, niedawno nabyłem swoje drugie tdi
. 2.0 140km. Auto lekko uszkodzone, generalnie ktos tak pechowo wjechał w słupek, że pasek klinowy przeciął dolny wąż od chłodnicy.
Założyłem nowego węża, zalałem płynem i odpaliłem żeby się odpowietrzył.
1 sprawa pomimo uruchomienia samochód w upały na dłuższy czas nie włączył się wentylator, wskazówka sztywno na 90st, nie bylem w stanie wymusić uruchomienia się wentylatora
2. jak już auto złapie trochę temperatury pojawia się biały dym przypominający parę w zimne dni. ( są też podwyższone obroty około 1k) żadnych płynów nie ubywa, a zapach tego dymu jest dokładnie taki sam jak spalin. Po dodaniu gazu z rury wylewa się woda ( auto długo stało) Czy jest możliwość, że uruchamia się procedura wypalenia fapa która powoduje podwyższenie temp i parowanie wody w tłumiku co powoduje owe dymienie?