Dzisiaj jest 16 maja 2024, 02:06


[1.4 TSI 122KM] 1.4 tsi CAXA padnięte turbo

Moderatorzy: rafaello, BRUNO55

Regulamin forum Problemy, usterki dotyczące Volkswagen Golf MK6.

Bezwzględnie należy przestrzegać poniższych zasad:
  1. Pojedynczy wątek może dotyczyć dokładnie jednego problemu/usterki (nie rozwiązujemy wielu problemów w jednym temacie).
  2. Pytania, porady, sugestie nie związane z tematyką problemu umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu (nie dyskutujemy na tematy poboczne w ramach danego tematu).
  3. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczyną jego powstania (o ile jest ci znana).
  4. W ramach nowego tematu zastosuj jeden z dostępnych prefixów - precyzujący model w którym wykryto problem lub którego opisana usterka dotyczy.
  5. Tak tytułuj opis swojego problemu aby identyfikował opisywaną w nim treść. Zabrania się używania wyrazów "Problem", "Usterka", "Pomocy" w tytule wątku - to jest oczywiste!

Pamiętaj:
  • Przed założeniem nowego tematu, sprawdź (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  • Szczegółowo opisz swój problem/usterkę (nie pomijaj żadnych informacji) - im więcej szczegółów, tym większe szanse na jego pozytywne i szybkie rozwiązanie.
  • Problemy/Usterki dotyczące Golf 7 znajdują się w dziale MK7
  • Jeżeli otrzymasz odpowiedź, poradę na opisany problem - odwdzięcz się przyznaniem pochwały. Tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Josh.kowalski

Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 02 lis 2018, 16:48
  • Online: 6d 11h 15m 17s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM

1.4 tsi CAXA padnięte turbo

Post02 lip 2021, 19:07

Cześć,
Mam problem koledzy. Otóż ostatnio na autostradzie zauważyłem, że świeci mi kontrolka check engine, a auto straciło moc między 2500 a 3500 obrotów. Na postoju sprawdziłem błędy i wyszło P0299. Po tym jak auto postało na postoju, to przez jakiś czas jechało normalnie, ale jak chwile po osiągnięciu 140 km/h znowu straciło moc.
Dziś byłem w serwisie Volkswagena i diagnoza to albo padnięta jakaś klapka prze westgate albo siłownik tej klapki. Ale oni i tak wymieniają całą turbinę z kolektorem, a to koszt 7 koła.
I mam pytanie. Czy możecie mi w Krakowie lub w okolicy polecić jakiegoś speca od turbo, który zająłby się moim pacjentem?
Z góry dziękuję za pomoc.

Wróć do Problemy / Usterki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron