jackrabittslim pisze:Witam,
zdecydowałem się na wymianke tylnych LED-ów, czyli po kolei :mam odpowiedni BCM, przejściówki i nówki lampy OD "R", po wymianie tylko przeprogramuje błąd spalonej żarówki (czyli BIT 14...itd....) i pytanie do tych co wymienili w ten sposób u siebie,
1. czy wszystkie inne lampy, lampki, komputer działaja prawidłowo, czyli nie ma żadnych dziwnych błędówiczegokolwiek
2. czy mając światła dzienne ta wymiana i przeprogramowanie działa jak dotychczas (czyli dzienne same przełączają sie na zwykłe i odwrotnie)
3. czy w ASO na seriwsie bedzie coś widać że było przerabiane - jak podłączą auto pod komputer
4. czy można w przyszłośći wrócic do tradycyjnych lamp i czy wtedy trzeba coś przeprogramowywać
Ad. 1 - wszystko działa prawidłowo
Ad. 2 - j/w
Ad. 3 - pod komputer w serwisie podłącząją diagnozując usterki, a nie szukając dziury w całym. Będziesz miał inne lampy i bordnetz niż wynika z VIN-u - nie trzeba pod komputer podłączać, żeby sprawdzić jakie powinieneś mieć lampy w aucie.
Ad. 4 - można bez problemu
Przestańcie z tą gwarancją się zachowywać jakbyście byli niewolnikami VW. Gwarancja jest dla Was, nie dla producenta.
W ramach gwarancji nie można między innymi ciąć ć wiązek kabli, nie można samemu ciąć, spawać, wiercić w blachach, etc.
Wymiana sterowników (na nowe) + lamp na fabrycznie oryginalne + montaż adapterów nie wiąże się z żadną utratą gwarancji.
W czarnym scenariuszu jak coś się modzi w aucie niestandardowo (i coś się skopie) to gwarancje traci się wyłącznie na dany podzespół bądź też zespół elementów.
Np jak potniesz i polutujesz wiązki kabli do lamp to gwarancje w przypadku awarii któregoś z przyległych podzespołów stracisz tylko na te wiązki, komputer elektryki i lampy.
Tak samo jak wytniesz sobie dziurę w dachu i zamontujesz szyber
to gwarancje na perforacje stracisz tylko na dach.