Dzisiaj jest 21 lis 2024, 10:53


Tylna wycieraczka

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Moduły elektroniczne, sterowniki, sygnalizacja (kontrolki, buczki, wyświetlacze), instalacje, wiązki, piny, wtyczki, ładowanie, rozruch, immobiliser, alarm, centralny zamek, moduł komfortu, czujniki.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga
- Prośby o kodowanie i diagnostykę logów lub błędów zamieszczaj w dziale Diagnostyka i kodowanie
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Mjd993

Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 06 mar 2024, 12:47
  • Online: 2h 4m 37s
  • Auto: VW Golf Vi Variant
  • Silnik: 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Pomorskie, Słupsk

Tylna wycieraczka

Post06 mar 2024, 12:57

Szanowni forumowicze !
Mam problem z tylną wycieraczka. Sprawa wygląda tak, że jakiś czas temu, coś jej odbiło i zaczęła się sama włączać, za każdym razem gdy przekręcałem kluczyk na zapłon. Wykonała kilka obrotów i się wyłączała. Kilka dni temu przestała całkowicie działać i w aucie zaczęło śmierdzieć spalenizną. Po małym śledztwie okazało się, że smród idzie z klapy bagażnika. Rozebrałem ją i sprawdziłem jak wygląda silnik tylnej wycieraczki, kostka i przewody. Nie rozbierałem całego auta, więc przegląd kabli zakończyłem w „przeplotce” między klapą a budą auta i z moich oględzin, wszystko wyglądało okey. Zatem pomyślałem, że spalił się silniczek i zamówiłem sprawną używkę. Po podpięciu jej, wycieraczka dalej ani drgnie. Z pozyskanych informacji, dowiedziałem się, że winna tej sytuacji może być manetka od wycieraczek. W związku z powyższym, chciałbym was zapytać, czy taki scenariusz jest prawdopodobny? A jeżeli tak, czy w.w manetki, występowały w różnych wersjach ? Czy jest tylko jedna, która będzie pasowała do każdego modelu „szóstki”

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.

Wróć do Elektryka i Elektronika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości