Witam, po kilku tygodniach poszukiwań kompaktu, zdecydowałem się na zakup nowego Golfa, wydawało mi się, że sprawa załatwiona, wystarczy jedna wizyta w salonie, niestety to dopiero początek kłopotów z wyborem auta z oferty wyprzedażowej (rocznik 2015).
Moje min. to, silnik 1.4 TSI (dojazdy do pracy ok. 70 km dziennie), HL, manual, fotele ergoactive, pakiet business, pakiet techniczny (bezkluczykowy dostęp i ledy z tyłu), biksenony TOP, nawigacja 6,5 cala, felgi Dijon 17 cali, kolor ma drugorzędne znaczenie. Okazało się, że tak skonfigurowanego auta na wyprzedaży rocznika ze świecą szukać. Znalazłem tylko jedną sztukę:
1/ w łodzi jest 1.4 125 KM, 85 tys. (rabat 12 tys. od ceny z katalogu), kolor czarny, ma wszystko co założyłem
2/ w piasecznie jest 1.4 150 KM, 90 tys. (rabat 11 tys.), kolor szary, brakuje pakietu technicznego, dodatkowo system dynaudio
3/ w katowicach jest 1.4 150 KM, 93 tys. (rabat 13 tys.), kolor granatowy, brakuje foteli ergoactive (w zamian global alcantara), dodatkowo pakiet r-line exterier i felgi 18 cali durban
4/ w katowicach jest 1.4 150 KM, 97 tys. (rabat 12 tys.), kolor szary, dodatkowo DSG.
Moje wątpliwości dotyczą kilku spraw (proszę o rady):
- które z czterech powyższych propozycji polecacie?
- czy utrzymanie w czystości czarnego koloru jest tak pracochłonne jak piszą niektórzy na forum? raczej nie zamierzam myć auta 2 razy w tygodniu...
- czy warto zrezygnować z ledów z tyłu na rzecz dynaudio? (w sumie na bezkluczykowym dostępie nie zależy mi tak bardzo)
- trochę obawiam się jazdy na 18 calowych felgach, zwłaszcza po naszych drogach (i jest jeszcze komfort + wytrzymałość zawieszenia)
- czy warto zrezygnować z foteli ergoactive na rzecz global alcantara
- jak z trwałością DSG w połączeniu z 1.4 tsi 150 KM? mam zamiar pojeździć autem max. 6 lat i ok. 150 tys., czy jest się o co martwić?