Tego nikt Ci nie powie jednoznacznie, wszystko zależy czego oczekujesz. Jeśli chcesz mieć święty spokój, chcesz założyć gaz albo chcesz przejechać jeszcze z 200tyś km to 1,6. Bez dwóch zdań 1,4 tsi jest bardziej awaryjny niż 1.6, ale uważam, że w potocznej opinii wersja 122 KM jest trochę skrzywdzona, bo w zasadzie, jak już kolega pisał wyżej, chodzi głównie o rozrząd. Zestawy naprawcze są dostępne teraz w dobrych cenach, tak więc w razie w można wymienić po zakupie, tak jak się to robi w przypadku rozrządów paskowych i powinien być spokój na... 70 tyś km.

, a że czasem i tak zaterkocze, to już ten typ tak ma. Na pewno bym nie kupił 1,6 dużo drożej od tsi. I jeszcze jedno na koniec, jeśli szukasz jakiejkolwiek przyjemności z jazdy to jednak tsi.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro