Cześć,
umówiełem się aby rozwiązać problem z łączeniem się BT z iPhonem i telefonami na Androidzie. Pan K. z serwisu długo zastanawiał się co to może być. Udaliśmy się do auta, żeby zweryfikować, wróciliśmy do salonu, Pan stwierdził, że mam nieoryginalny moduł BT. Oczywiście nie raczył nawet zajrzeć pod siedzenie i sprawdzić, sam poszedłem do samochodu i zweryfikowałem, wróciłem i moncno nalegałem aby sam poszedł i sprawdził. Jest udało się poszedł sprawdził, następnie nie wiedział gdzie sprawdzić z jakimi telefonami dział mój moduł BT. Podpowiedziałem, że na niemieckiej stronie VW można to zweryfikować. Na to usłyszałem ale jak,ja niemieckiego nie znam. Załamałem się

. Dalsze próby szukania ETKA nie przyniosły rezultatu. Wróciełm do domu. Skontaktowałem się z VW Group Polska i uzysałem informację aby dzwonić do ASO tam uzyskam pomoc. Oczywiście w międzyczasie uzyskałem na ofrum odpowiedź ale stwierdziłem, żę niech w Aso dokończą temat. Zadzwoniłem do ASO i poprosiłem o kontakt Pana K, cisza, zero reakcji, napisałem mail i nich. Dopiero jak przekazałem korespondecję z VW Group Polska Pan K. zaczął interesowac się sprawą. Dosłałem wydruk z ETKA ale tylko z numerem katalogowym cześć, bez dokładnego numeru BT, na prośbę o podanie konkretne moduły BT, Pan K. odpisał, że innego numeru nie mają. Oczywiście kłamstwo

.
Generalnie olewka Klienta jeżeli przyjechał z trudna sprawą. Wcześniej w rodzinie serisowaliśmy samochody jak był jeszcze Idczak i tam rzeczywiście chłopaki się starali, wyjaśniali. Niestety już nie pracują. Obecnie Krotocki-Cichy chyba zapomnieli o stałych klientach. Dodatkowo byłem świadkiem jak klienta koło mnie zlali, dopiero po awanturze, ktoś łaskawie ruszył się aby mu pomóc.