Konfiguracja auta - niestety nie miałem na nią wpływu... Auto juz było tak skonfigurowane, kupione wyprzedażowo pod koniec 2015. Przypuszczalnie gdybym sam konfigurował nie było by tak "na bogato" ale wyszło i jest.... fajnie....
Silnik + skrzynia - no jest fajnie, na razie docieram i staram sie nie przekraczac 4 tys obrorotów, spalanie miasto wrocław 9,5l, dosyc sporo - licze ze spadnie i w miescie bedzie max 8. Po przesiadce z diesla - Mondeo MK4 2.0 TDCi to praca silnika jest wręcz hybrydowa - jest tak cicho i bezwibracyjnie.
rewelacyjny jest aktywny tempomat do jazdy na trasie, oraz w miejskim korku, za to system front assist niby dziala ale spodziewalem sie wiecej - bo zeby zadziałał musi byc spełniony szereg warunków, więc nie jest tak ze majac front asist nogdy nie wjedziemy komuś w tył i trzeba uwazać, szczegolnie w polaczeniu z aktywnym tempomatem łatwo stracic czujność...
Bałem się zawieszenia sport + 17" na profilu 45 ale zupełnie bezpodstawnie, owszem zawieszenie jest sztywne ale nie przesadnie sztywne. Bez problemu mozna tak jezdzic nawet po wrocławiu, i nie tłucze.
Standardowe audio w miare ok - nie ma dramatu, ale szału też, mało mozliwosci ustawien korektora dzwieku, i w mondeo miałem lepsze (premium sony). pewnie jak ktos jest wymagajacy w tej kwesti warto dokupić dynaudio
fotele ergo active - super, szczegolnie masaz dla kierowcy.
negatywnie byłem zaskoczony tym ze za włączenie obsługi głosowej trzeba zapłacić 1200 zł oraz za wlaczenie mirrorlinka (app-connect) także kolejne 1200 zł.
generalnie wykonczenia auta, ergonomi i ilość bajerów robi robotę.
jakies swoje wrazenia i przemyslenia bede starał się opisywac na bieżąco. jezeli ktos ma jakies pytania ad. sportsvana chętnie odpowiem
