Witam wszystkich
W końcu mogę pochwalić się moją perełką
Poszukiwania trwały bardzo długo, po przejechaniu całego kraju około miesiąca temu udało mi się wypatrzeć przyzwoity egzemplarz z 2010 roku (październik) z przebiegiem 51000km lecz był jeden mały szkopuł autko było aż nad morzem (z Częstochowy 500km) gdy zdecydowaliśmy się na małą wyprawę razem z kuzynem stwierdziłem, że należy zaopatrzyć się w czujnik lakieru :p i tak też zrobiłem, że go kupiłem
, wziąłem ze sobą również kompa z VCD's i po dość długich oględzinach i jeździe próbnej stwierdziłem to ten
Podróż powrotna była całkiem ciekawa gdyż mój Golfik dawał radę i to bez problemowo Skodzie Octavii RS 2.0 tdi po kilku modach, która legitymuje się mocą 230HP i 420Nm
Szczerze mówiąc jestem bardzo pozytywnie zaskoczony GTI ponieważ wcześniej jeździłem Passatem B6 2.0 TDI 170HP w DSG i nawet nie próbuje porównywać osiągów tych autek.
Dość tego gadania kilka fotek nowego nabytku:
Na dwóch zdjęciach widać RS mojego kuzyna ale planujemy jakoś niedługo zrobić jakąś małą sesje to na pewno wrzucę jakieś fotki
W samochodziku zrobiłem kompletny przegląd przy przebiego 52000km w ASO lecz na oleju MOTUL 5W30, wkładka K&N, filtr oleju KNECHT i filtr kabinowy BOSCH (węglowy)
Co do modów to już jakieś wprowadziłem w życie:
-sprężynki -35mm firmy H&R
-tydzień temu zakupiłem takie cudo
-zrobiłem oświetlenie przestrzeni nóg z tyłu (taki nie potrzebny bajer w trzech drzwiach)
-oświetlenie przestrzeni nad popielniczką (jakoś koło soboty zrobię manuala na forum
)
Planowane modyfikacje:
-założenie lampek w drzwiach z Passata (leżą już w domu ale czekają na dynaudio)
-DynAudio zestaw już mam zabukowany ale chwilowo brak $
-tempomat (to będzie na pewno ale najpierw DynAudio bo porównując do paska to golf nie gra)
-multifunkcja (oczywiście chodzi o kierownicę)
-webasto (może kiedyś)
-tuner TV (może kiedyś)
Dodatkowe dane samochodu:
Marka/Model: VW Golf MK6 GTI
Rok produkcji: 2010 październik
Silnik/Pojemność/Moc: 2.0 TSI 210KM (CCZB)
Kolor: czarny perłowy LC9X
Wyposażenie: GTI + pakiet zimowy + RNS 510
Układ napędowy: 6-biegowa manualna skrzynia
Zawieszenie: sprężyny obniżające H&R (-35mm)