Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 07:13


VW Golf 6 Variant - 1,6 TDI CR - 2009r.

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

pipen

Aktywny

  • Posty: 160
  • Rejestracja: 03 lut 2013, 21:22
  • Online: 22d 22h 33m 10s
  • Auto: VW Golf 6 Variant
  • Silnik: 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Lodz

Re: VW Golf 6 Variant - 1,6 TDI CR - 2009r.

Post01 maja 2018, 08:44

kakaruto pisze:Gratulacje, oby tak dalej.

Dzięki :D Teraz z perspektywy czasu wiedzę, że najlepszym posunięciem było wywalenie DPF i zaślepienie EGR - jeżeli zaczynają się kłopoty to nie ma co się zastanawiać i wywalać. Co do ekologii to samo wypalanie filtra DPF to jest niezły syf - podłączyłem kiedyś sondę przy wypalaniu jak stało auto i normy były dramatycznie przekroczone, znacznie więcej niż przy aucie bez DPF. Jak dla mnie bilans auto z czy bez DPF wychodzi taki sam.
Offline

pipen

Aktywny

  • Posty: 160
  • Rejestracja: 03 lut 2013, 21:22
  • Online: 22d 22h 33m 10s
  • Auto: VW Golf 6 Variant
  • Silnik: 1.6 TDI 105KM
  • Lokalizacja: Lodz

Re: VW Golf 6 Variant - 1,6 TDI CR - 2009r.

Post06 kwie 2020, 19:21

Długo nic się działo przeglądy, lanie paliwa. W marcu 2020r. miałem kumulację:
- wymiana pompy wysokiego ciśnienia na nową;
- płukanie całego układu paliwowego;
- wymiana filtra paliwa;
- wymiana na nowe 4 wtryskiwaczy
To był początek marca pod koniec rozwalił się dach panoramiczny.
Pękła linka, tryby na przekładni silnika zjechane, do tego korozja całej rynny w konstrukcji dachu. Jak się okazało dachy panoramiczne z tego okresu i modelu mają wadę - linka od mechanizmu jest prowadzona w ażurowym i oczywiście plastikowym korycie, dodatkowo silnik od dachu jest tak umiejscowiony, że wystarczy delikatne wyszczerbienie prowadnicy i cały mechanizm szlak trafia.
Skończyło się na:
- wymianie całej konstrukcji dachu, pasuje od Passata B7 trzeba tylko lekko zwęzić metalowe mocowanie aby pasowało na szerokość;
- inżynierowie z Wolsburga poprawili mocowanie silnika od dachu - była lekka rzeźba aby spasować z lampką w podsufitce;
- dodatkowo roleta została podklejona bo już się rozwarstwiła na łączniu z metalowym obrzeżem - Audi ma np. tę cześć zszywaną i nie ma problemu;
- smarowanie i uszczelnienie połączeń w odpływach;
Generalnie dach będzie służył bezproblemowo przez najbliższe 10 lat.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Poprzednia

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości